וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באס דוסט לא מפסיק להבקיע: "הוא יותר חם מאש"

אריאן רובן מביע תקווה ש"נוכל לכבוש ביחד בנבחרת הולנד" והמפציץ של וולפסבורג מוצא את הרשת בכל 63 דקות. אחרי הצמד נגד ברמן הוא אמר: "לא הצלחתי להבקיע במחצית הראשונה וזה הרגיז אותי"

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
מזכיר את הימים בהירנביין. דוסט/GettyImages

"יותר חם מאש", "שמונה שערים בשלושה משחקים, מדהים!" ועוד כהנה וכהנה כותרות. המפציץ ההולנדי של וולפסבורג, באס דוסט, כבש אתמול (ראשון) עוד צמד והוא לא מפסיק להפציץ. הקומפלימנטים לא מפסיקים לזרום בכיוונו של החלוץ בן ה-25 וגם אריאן רובן החמיא לבן ארצו לפני כמה ימים ואמר ש"אני מקווה שבקרוב נכבוש שערים ביחד במדי נבחרת הולנד".

וולפסבורג רכשה את דוסט מהירנביין תמורת כ-7 מיליון יורו אחרי שהוא כבש 32 שערי ליגה בעונת 2011-12. ההתחלה בגרמניה הייתה קשה ובשתי העונות הקודמות הוא מצא את הרשת רק 12 פעמים. אבל הסבלנות השתלמה והעונה יש לו 13 בבונדסליגה ו-16 בסך הכול. בארבעת המחזורים האחרונים הוא הבקיע לא פחות מתשעה שערים. ולחשוב שאת העונה הוא התחיל כשחקן ספסל.

דוסט שכבש אתמול צמד ב-3:5 של וולפסבורג על ורדר ברמן, עומד על ממוצע של כיבוש בכל 63 דקות העונה. אתמול הוא אמר: "חזרנו פעמיים מפיגור, ואז הם הבקיעו את השלישי. זה היה מעצבן. במחצית הראשונה לא כבשתי, למרות שהייתה לי הזדמנות אחת קטנה. זה גם היה מעצבן. אבל לא איבדתי תקווה והבקעתי פעמיים אחרי ההפסקה".

אגב, לא רק דוסט רותח, גם הקבוצה שלו. וולפסבורג לא הפסידה ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה וצברה 27 מ-33 האחרונות. באירופה היו לה שלושה משחקים בתקופה הזו והיא ניצחה בשניים וסיימה אחד בתיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully