וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל שרקו בוז, אנצ'לוטי מסביר מדוע החליף את איסקו

בסנטיאגו ברנבאו לא אהבו את הוצאתו של הקשר הפנטסטי ב-1:1 נגד ויאריאל. האיטלקי: "רציתי איזון. מצטער אם האוהדים לא מבינים שתפקידו של המאמן הוא לבצע שינויים לטובת הקבוצה"

שחקן ריאל מדריד, איסקו. GettyImages
האוהדים רצו לראות את איסקו ממשיך עד הסיום/GettyImages

ריאל מדריד שמטה אמש (ראשון) שתי נקודות חשובות אחרי 1:1 ביתי נגד ויאריאל, והפער שלה מברצלונה צמח לשתי נקודות בלבד - או אם תרצו הצטמצם לשתי נקודות אחרי שבכניסה למחזור ה-25 היא הובילה בארבע.

ויאריאל לא גילתה חשש מול הבלאנקוס וגם חזרה מפיגור באחד ממשחקי החוץ הקשים שיש. 12 דקות לסיום המשחק, קרלו אנצ'לוטי אפילו ביצע חילוף בעל אופי הגנתי בריאל מדריד: אסייר יראמנדי במקום איסקו. הצעד הזה זיכה את המאמן של אלופת אירופה בשריקות בוז מכיוון היציעים.

"המאמן נמצא שם, על הקווים, כדי לבצע את השינויים שהוא רואה לנכון. את החילופים שלדעתו יעשו טוב לקבוצה", אמר האיטלקי אחרי המשחק, "אם האוהדים לא מבינים את זה, אני מצטער. ביצעתי את החילוף הזה כדי שהקבוצה תהיה יותר מאוזנת".

בשנים האחרונות אוהדי ריאל השמעיו שריקות וקריאות בוז גם נגד ז'וזה מוריניו, קארים בנזמה ואפילו איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו. כך שאנצ'לוטי בחברה טובה.

ריאל מדריד פתחה אתמול עם אותו הרכב בפעם השלישית ברציפות - בפעם הראשונה מאז שאנצ'לוטי מאמן אותה. האיטלקי שכנראה לא אהב את כל מה שהוא ראה, אמר: "לא הגענו להרבה הזדמנויות כי הנענו את הכדור באיטיות. במחצית השנייה הגברנו את הקצב, אבל עדיין לא היינו מספיק יעילים. היו לנו 24 בעיטות לשער ורק שבע מהן הגיעו למסגרת".

בלם ריאל מדריד, פפה, החמיא ליריבה: "כמובן שרצינו לנצח, אבל ויאריאל נלחמה והשחקנים שלה לא הפסיקו לרוץ. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. אנחנו עדיין במקום הראשון ואנחנו חייבים להמשיך להילחם כדי לשמור עליו עד סוף העונה".

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
ריאל מדריד פתחה עם אותו הרכב בפעם השלישית ברציפות - לראשונה מאז שאנצ'לוטי הגיע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully