וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר בואנוס איירס

השור ממאיורקה עם תואר מספר 65 בקריירה העפיל למקום החמישי בכל הזמנים בעידן החדש אחרי 4:6, 1:6 על חואן מונאקו. דויד פרר זכה בפעם הרביעית בטורניר אקפולקו

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
כמה שהוא התגעגע לזה. נדאל/AP

זה אמנם רק טורניר שמחלק 500 אלף דולר, אבל רפאל נדאל יכול להיות מרוצה מעצמו, בעיקר לנוכח העובדה שהוא חוגג תואר ראשון ב-2015. השור ממאיורקה חגג הערב (ראשון) בטורניר בואנוס איירס ניצחון גדול בגמר 4:6, 1:6 על חואן מונאקו הארגנטינאי שמדורג 60 בעולם.

בהופעה ה-93 שלו בקריירה בגמר, המדורג רביעי בעולם ששובץ במקום הראשון בטורניר, הצליח לחגוג בפעם ה-65 בקריירה. מבחינת נדאל זו הופעה ראשונה מזה עשור בבירת ארגנטינה, ובמשחק עצמו הוא הצליח לשפר את המאזן שלו מול מונאקו ל-1:6. הזכייה של נדאל מציבה אותו במקום החמישי מבחינת כמות התארים בעידן החדש תוך שהוא עקף את ביורן בורג ופיט סמפראס.

השניים דווקא שמרו על משחק צמוד במערכה הראשונה כשאף אחד לא הצליח להשיג שבירה עד למשחקון השביעי שבו נדאל היה מרוכז יותר וסידר לעצמו יתרון 3:4 שהספיק לו עד הסיום כדי לסגור 4:6. המערכה השנייה הייתה כבר אופרה אחרת כאשר נדאל שבר במשחקון הראשון ומיד לאחר מכן גם במשחקון השלישי. למונאקו לא היו תשובות והוא נכנס לעניינים רק במשחקון החמישי כדי להקטין ל-4:1, אבל עד הסיום הוא הספיק להישבר פעם נוספת ונוצח 6:1.

דויד פרר טניסאי ספרדי. AP
מי יעצור אותו? דויד פרר/AP

דויד פרר זכה בטורניר אקפולקו (פרסים בסך 1.414 מיליון דולר). המדורג שני בטורניר ותשיעי בעולם פגש בגמר את קיי נישיקורי שדורג ראשון בטורניר וחמישי בעולם וניצח אותו אחרי קרב קשה ומותח שנמשך שעה ו-49 דקות 3:6, 5:7. מבחינתו של הספרדי הרי שהוא ממשיך עם פתיחת העונה המצוינת שלו וזהו התואר הרביעי שלו במקסיקו והשלישי שלו ב-2015 אחרי דוחא וריו דה ז'נרו. השבוע הקסום מבחינתו שיפר את הרקורד שלו העונה ל-1:18.

למרות ההפסד, היפני יטפס לראשונה בקריירה למקום הרביעי בעולם. "הלילה שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי השבוע", אמר פרר. "זה בטוח. שיחקתי אגרסיבי מאוד מבלי לטעות. אני שמח מאוד. לזכות כאן בפעם הרביעית בטורניר זה חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully