וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: אייאקס ניצחה את פ.ס.וו במשחק העונה, הפער ירד ל-11 נקודות

האלופה גברה בחוץ 1:3 על המוליכה והשאירה את חלום הקאמבק בחיים, כשנותרו תשעה מחזורים עד לסיום העונה. קישנה, שונה ואל גאזי כבשו עבור המנצחת, דה יונג רק איזן זמנית

אייאקס חזרה הערב (ראשון) לתמונה בכל הקשור לאליפות הולנד. האלופה, שערב המחזור ה-25 הייתה רחוקה 14 נקודות מפ.ס.וו איינדהובן המוליכה, גברה עליה 1:3 בחוץ וצימקה את הפער ביניהן ל-11 נקודות, תשעה מחזורים לסיום העונה. אייאקס הגיעה למשחק בכושר מצוין, כשניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, כשלעומתה המוליכה הפסידה פעמיים בשלושת משחקיה האחרונים (פעמיים לזנט סנט פטרסבורג בליגה האירופית).

ריקרדו קישנה בן ה-20 העלה את האורחת מאמסטרדם ליתרון בדקה ה-29, לאחר שהתגנב לרחבה והגיע ראשון לכדור רוחב של אנואר אל גאזי. בדקה ה-77 איינדהובן השיגה את השוויון, כשלוק דה יונג, עם שערו ה-21 העונה בכל המסגרות, מצא את הרשת מבישול של ג'טרו וויליאמס (ה-12 שלו העונה). שבע דקות לסיום, לאסה שונה, שדקה לפני כן פגש את המשקוף, נעזר בחומה כדי להכניס את הכדור לרשת מבעיטה חופשית ולקבוע 1:2. בשניות הראשונות של תוספת הזמן גם אל גאזי נכנס לרשימת המבקיעים, כשבעט כדור יוצא מן הכלל מתוך הרחבה. האם אייאקס תבצע קאמבק אדיר ותזכה באליפות חמישית ברציפות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully