וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער האדיר של קוטיניו בליברפול. רוג'רס: "שחקן אדיר, כיף לצפות בו"

ליברפול ממשיכה לטפס, הברזילאי סיפק עוד שער נפלא ב-1:2 על מנצ'סטר סיטי, המאמן רוג'רס: "זו היתה בעיטה פנומנלית". פלגריני הודה: "קשה ככה לעלות למקום הראשון"

one

בתקציר: השער של קוטיניו מול סאות'המפטון

ליברפול אופטימית. הקבוצה ממרסיסייד גברה היום (ראשון) 1:2 על מנצ'סטר סיטי, עלתה למקום החמישי, דילגה מעל סאות'המפטון, רשמה משחק ליגה 11 ברציפות ללא הפסד, ובינתיים הסטטיסטיקה מראה שהיא הקבוצה הכי טובה באנגליה מאז תחילת 2015. מי שבעיקר מעורר אופטימיות הוא קוטיניו, שסוף סוף נותן את הטאץ' הברזילאי, והיום שחרר עוד טיל לחיבורים בדקה ה-75 שהעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות. יחד עם הטיל מול סאות'המפטון בשבוע שעבר, אין פלא שבליברפול מהללים.

פיליפה קוטיניו, ליברפול. AP
עוד טיל. קוטיניו/AP

"זו פשוט הנאה לצפות בו", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס, "הוא ילד, שכל עתידו לפניו, ויש לו עוד כל כך הרבה מה לתת ולהשתפר. הוא פשוט שחקן אדיר. כדי להכניע את ג'ו הארט מכזה מרחק ומכזאת זווית צריך היה לבעוט בעיטה פנומנלית.

"הוא שחקן שתמיד מסר ובישל לאורך הקריירה שלו. הוא מאוד צנוע ולא אנוכי, ותמיד רוצה לייצר מצבים לאחרים. אנחנו מעודדים ודוחפים אותו. יש לו תנועה נהדרת באזור הרחבה, הוא לא צריך יותר מדי נגיעות בכדור כדי לשחרר בעיטה. הטכניקה שלו גבוהה מאוד, כך שהוא צריך לכבוש יותר. עכשיו הוא מגיע לאזורים הנכונים. הוא מתחיל לכבוש ולצבור הצלחות, והביטחון שלו עולה".

עוד באותו נושא

אנגליה: 1:2 לליברפול על מנצ'סטר סיטי, 0:2 לארסנל על אברטון

לכתבה המלאה
ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. AP
נהנה. רוג'רס/AP

מנגד, סיטי המאוכזבת יכלה לצמק את הפער מצ'לסי לשתי נקודות בלבד ולהלחיץ את הכחולים, אבל במקום זה העניקה למוריניו הרבה ביטחון לקראת ההמשך, כשהפער של האלופה מהמקום הראשטו נותר 5 נקודות וצ'לסי תוכל לברוח ל-8 הפרש מהמקום השני.

"כמובן שזה קשה להעפיל לראש הטבלה כשאתה מפסיד שלוש נקודות", אמר המאמן המפסיד מנואל פלגריני, "זה פחות שלוש נקודות לנו, ועוד משחק שעבר. היה משחק צמוד, אבל ליברפול ניצחה כי היא כבשה שני שערים יפהפיים. אבל נהיה חייבים להמשיך לנסות לחזור לכושר הרגיל שלנו, ונראה לאן זה ייקח אותנו".

* יאיא טורה מסיטי שיחק מול אחיו הגדול קולו טורה מליברפול לראשונה בקריירה של שניהם.

יאיא טורה, מנצ'סטר סיטי, קולו טורה, ליברפול. AP
אחי הקטן. הטור'ס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully