וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה ניצחה 0:1 בחוץ את אינטר, סלאח שוב כבש

המצרי הלוהט כבש משחק ליגה שלישי ברציפות (55) וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב בקרב הצמרת בסאן סירו. טורינו גברה 0:1 על נאפולי השלישית, לאציו התקרבה אליה עם 0:3 בחוץ על ססואולו

פליפה אנדרסון שחקן לאציו. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
כל שער בצבע. פליפה אנדרסון/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

בצל מצבה הקריטי של פארמה, שמשחקה נדחה גם השבוע, נמשך היום (ראשון) המחזור ה-25 בליגה האיטלקית, בו כל המשחקים יצאו לדרך באיחור של 15 דקות לאות הזדהות עם שחקני פארמה. לאציו שיפרה עמדות במקום הרביעי עם 0:3בחוץ על ססואולו והתקרבה לנאפולי, שהפסידה 1:0 בטורינו. גם פיורנטינה נצמדה אליה בצמרת עם 0:1 בחוץ על אינטר. ניצחונות גם לסמפדוריה, ורונה וצ'זנה. מחר: משחק העונה בין רומא ליובנטוס.

מוחמד סלאח שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
שדרג את ההתקפה של פיורנטינה. מוחמד סלאח חוגג/GettyImages

אינטר - פיורנטינה 1:0

שתי הקבוצות שייצגו את איטליה בכבוד בליגה האירופית באמצע השבוע ועלו לשלב הבא, נפגשו בסאן סירו למפגש צמרת מסקרן. שתי הקבוצות בעלות יומרות בצמרת התחזקו משמעותית בחלון ההעברות של ינואר, אבל פיורנטינה פגעה בגדול עם מוחמד סלאח. הקשר המצרי שהגיע מצ'לסי כבש משחק ליגה שלישי ברציפות וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מאוד באצטדיון לא פשוט. סלאח ניצל הדיפה לא טובה של אנדנוביץ' בדקה ה-55 ומקרוב בעט פנימה. הויולה חזרה למקום החמישי עם הניצחון הזה ורחוקה רק נקודה מלאציו הרביעית. מנגד, אינטר ממשיכה לאכזב למרות ההחתמות של פודולסקי ושאקירי ומתרחקת מאוד מאחד המקומות שמובילים לאירופה בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קמיל גליק שחקן טורינו. GettyImages
בלם שלא מפסיק לכבוש. קמיל גליק/GettyImages

טורינו - נאפולי 0:1

שתיים מהעולות האיטלקיות לשמינית גמר הליגה האירופית נפגשו באצטדיון האולימפי בטורינו, שם המארחת קטעה רצף של ארבעה הפסדים במפגשים מול נאפולי עם ניצחון יקר שקידם אותה למקום השלישי. הקפטן הפולני קמיל גליק הכריע את המשחק עם נגיחה מצוינת בדקה ה-68 אחרי קרן של אלכסנדר פארנרוד וחגג שער ליגה שישי העונה. ומדובר בבלם. גונסאלו היגואין וחבורתו לא הצליחו להשוות ופספסו הזדמנות להשתוות לרומא השנייה שתשחק מחר מול יובנטוס.

ססואולו - לאציו 3:0

פליפה אנדרסון חזר מפציעה, פתח בהרכב לאציו וסיפק עוד הצגה כדי לסדר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות שמשאירות אותו במאבק מול נאפולי על המקום השלישי. ססואולו קיוותה להימנע מהפסד שלישי ברציפות, אך בדקה ה-45 הכישרון הברזילאי של האורחים השתלט על כדור שחזר מההגנה וסובב באומנות מ-18 מטרים לחיבורים. השישי שלו העונה בליגה, ושוב זה שער מרהיב. מירוסלב קלוזה נכנס בדקה ה-66, רשם שתי החמצות גדולות מקרוב, אבל בדקה ה-70 כבר שם את הכדור ברשת עם נגיחה אחרי הגבהה מצד ימין של אנדרסון המצוין. שבע דקות לאחר מכן בישל קלוזה למרקו פרולו את השלישי. ניצחון שלישי ברציפות לביאנקוצ'לסטי.

לוקה טוני שחקן ורונה. Enrico Locci, GettyImages
ברח מהתחתית. לוקה טוני/GettyImages, Enrico Locci

משחקים נוספים

קליארי - ורונה 2:1
לקליארי: דניאלה קונטי (90). לוורונה: לוקה טוני (9), חואן איגנסיו גומס טאלב (56)

אטאלנטה - סמפדוריה 2:1
לאטאלנטה: גוליילמו סטנדארדו (16). לסמפדוריה: לואיס מוריאל (68), סטפנו אוקאקה (81)

צ'זנה - אודינזה 0:1
לצ'זנה: אלחנדרו רודריגס (76)

פאלרמו - אמפולי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully