וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נקודות ו-3 אסיסטים לגל מקל בבכורה במדי ניז'ני נובגורוד

הישראלי קיבל 16 דקות מהספסל ואחרי שלושה חודשים מחוץ למגרשים נראה חלוד בהפסד 88:82 לקובאן בליגה המזרח אירופית. מקל הוסיף 3 ריבאונדים, חטיפה ואיבוד, הרוסים במקום הרביעי בליגה

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מתרגל למדים החדשים. מקל/קובי אליהו

בכורה סבירה לגל מקל במדי קבוצתו הרוסית החדשה ניז'ני נובגורוד. הרכז הישראלי עלה היום (ראשון) לדקות ראשונות בקבוצה, קיבל הזדמנות מהספסל אך נראה מעט חלוד אחרי כמעט שלושה חודשים מחוץ למגרשים ולא הצליח לסייע למנוע מני'זני הפסד 88:82 ללוקוטיב קובאן החזקה בחוץ.

מקל עלה מהספסל כמחליפו של דמיטרי חבוסטוב הרוסי והזריקה הראשונה שלו משלוש כלל לא פגעה בטבעת, אך התעשת בהמשך ורשם כמה פעולות יפות, כולל חדירה נאה אותה סיים עם שתי הנקודות הראשונות שלו בקבוצתו החדשה. בסך הכל, מקל סיים עם 4 נקודות (2 מ-5 משתיים, 0 מ-2 משלוש), 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים, איבוד וחטיפה.

קרונוסלאב סימון הוליך את קובאן עם 20 נקודות, אנתוני רנדולף הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים. אצל ניז'ני, שמדורגת במקום הרביעי בליגה המזרח אירופית עם מאזן 6:15, הוליך הפורוורד טריי תומפקינס עם 24 נקודות. טיילור רוצ'סטי, שאמור לחלוק עם גל מקל את הדקות בעמדת הרכז, סיים עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully