וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: לחיים סילבס יש מענק העפלה לפלייאוף העליון

לוואלה ספורט נודע שהמאמן דאג להכניס לחוזהו בעת השיחות על חזרתו לתפקיד אחרי שפוטר. אלי בבייב: "להפתיע? אנחנו מגיעים כל שבוע במטרה לנצח ולהגיע ליעד שלנו שהוא פלייאוף עליון

one

הפועל רעננה עשתה אמש צעד ענק בדרך לקבלת הכרטיס הנכסף לפלייאוף העליון, אחרי שגברה בבית 0:2 על הפועל חיפה. כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום הליגה הסדירה, מרוחקת רעננה המדורגת שישית מרחק של חמש נקודות ממכבי נתניה שמדורגת שביעית ושש נקודות ממכבי חיפה שבמקום השמיני, כאשר מחר (שני) יפגשו נתניה וחיפה ביניהן. לרעננה נותר משחק חוץ בסכנין במחזור הקרוב ולאחריו משחק ביתי נגד בית"ר ירושלים, שעשוי להיות קרב ישיר על כניסה לפלייאוף העליון.

בסיום המשחק נרשמה שמחה גדולה בקרב שחקני רעננה בחדר ההלבשה, אחרי שצברו את נצחונם התשיעי העונה ושוב הצליחו לשמור על רשת נקייה. אם מישהו חיפש הוכחה נוספת למשחק ההגנה הנפלא של רעננה, שיביט בכמות השערים שספגה העונה הקבוצה, 19 בלבד, בדיוק כמו שספגה האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
האמין. חיים סילבס/ניב אהרונסון

מי שהאמין בשחקניו לאורך כל הדרך הוא המאמן חיים סילבס, שבעונת הבכורה שלו כמאמן ראשי, מוביל את רעננה להישג סנסציוני. לוואלה ספורט נודע, שסילבס דאג להכניס לחוזהו מענק העפלה לפלייאוף העליון בעת השיחות על חזרתו לתפקיד, לאחר שפוטר מהמועדון לפני כחודשיים.

קשר הקבוצה אלי בבייב, שהיה מהמצטיינים אמש, התבקש להתייחס לכך שקבוצתו ממשיכה להפתיע והשיב: "מה זה להפתיע? אנחנו מגיעים כל שבוע במטרה לנצח ולהגיע ליעד שלנו שהוא פלייאוף עליון". הקשר הצעיר נשאל על יכולתו האישית והוסיף:"אני מרגיש טוב בהתפתחות שלי, דקות משחק עושות לי רק טוב ואני שמח שזה מתחבר לי וגם לקבוצה ומקווה להמשיך ככה".

על חסרונו של אנתוני וואקמה שבועיים האחרונים אמר בבייב: "וואקמה הוא בורג מאד משמעותי בקבוצה והחיסרון שלו תמיד מורגש, אבל אנחנו בינתיים עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר גם בלעדיו ומקווים שיחזור אלינו כמה שיותר מהר. הקבוצה צריכה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully