פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

        צפו: האם השופט הרחיק לסנדרלנד את השחקן הלא נכון?

        אירוע משונה ב-0:2 של יונייטד על החתולים השחורים: ג'ון אושיי הכשיל את פלקאו, אך האדום הונף דווקא לעברו של ווס בראון. השופט טען: "לא הייתה טעות בזיהוי, שניהם פגעו בו". צפו ברגע המחלוקת

        צפו: האם השופט הרחיק לסנדרלנד את השחקן הלא נכון?

        מנצ'סטר יונייטד ניצחה אמש (שבת) 0:2 את סנדרלנד ועלתה למקום השלישי בפרמיירליג, אך למחרת המשחק התקשורת בממלכה עסקה בעיקר בשערוריה התורנית: בדקה ה-64, במצב של 0:0, רדאמל פלקאו הוכשל על מפתן הרחבה. השופט רוג'ר איסט, שהיה קרוב לאירוע, החליט להרחיק דווקא את ווס בראון ולא את ג'ון אושיי, למרות שבהילוכים החוזרים ניתן לראות בבירור שהאחרון הוא זה שפגע בקולומביאני.

        מאמן החתולים השחורים גאס פוייט התרעם על ההחלטה ששינתה את פני המשחק ובאנגליה עשו מטעמים מהאירוע המשונה, שבפעם המי-יודע-כמה העונה העמיד את שופטי הפרמיירליג במרכז. אולם השופט סירב לחזור מההחלטה או להביע התנצלות על השגיאה שביצע. איגוד השופטים האנגלי שחרר תגובה רשמית היום בה נכתב כי "מנקודת מבטו של רוג'ר איסט, הוא ראה מגע גם של ווס בראון וג'ון אושיי. אחרי האירוע הוא התייעץ עם שאר השופטים, ואף אחד מהם לא ראה משהו אחר ממנו".

        שחקני סנדרלנד ווס בראון, ג'ון אושיי (GettyImages)
        עוד שערוריה. בראון ואושיי לא מבינים את ההחלטה (צילום: אימג’בנק, Gettyimages)