וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם השופט הרחיק לסנדלנד את השחקן הלא נכון?

אירוע משונה ב-0:2 של יונייטד על החתולים השחורים: ג'ון אושיי הכשיל את פלקאו, אך האדום הונף דווקא לעברו של ווס בראון. השופט: "לא הייתה טעות בזיהוי, שניהם פגעו בו". צפו ברגע המחלוקת

one

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אמש (שבת) 0:2 את סנדרלנד ועלתה למקום השלישי בפרמיירליג, אך למחרת המשחק התקשורת בממלכה עסקה בעיקר בשערוריה התורנית: בדקה ה-64, במצב של 0:0, רדאמל פלקאו הוכשל על מפתן הרחבה. השופט רוג'ר איסט, שהיה קרוב לאירוע, החליט להרחיק דווקא את ווס בראון ולא את ג'ון אושיי, למרות שבהילוכים החוזרים ניתן לראות בבירור שהאחרון הוא זה שפגע בקולומביאני.

מאמן החתולים השחורים גאס פוייט התרעם על ההחלטה ששינתה את פני המשחק ובאנגליה עשו מטעמים מהאירוע המשונה, שבפעם המי-יודע-כמה העונה העמיד את שופטי הפרמיירליג במרכז. אולם השופט סירב לחזור מההחלטה או להביע התנצלות על השגיאה שביצע. איגוד השופטים האנגלי שחרר תגובה רשמית היום בה נכתב כי "מנקודת מבטו של רוג'ר איסט, הוא ראה מגע גם של ווס בראון וג'ון אושיי. אחרי האירוע הוא התייעץ עם שאר השופטים, ואף אחד מהם לא ראה משהו אחר ממנו".

שחקני סנדרלנד ג'ון אושיי, ווס בראון. גטי אימג', עיבוד תמונה
מוצאים את הדמיון? כי אנחנו לא כל כך. אוששי ובראון/עיבוד תמונה, גטי אימג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully