וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: שחר הירש ייעדר כמה שבועות מהמגרשים

1.3.2015 / 11:30

בנוסף להפסד המתסכל לבית"ר ירושלים וההישארות מתחת לקו האדום, הקבוצה איבדה את החלוץ המוביל שלה, שסובל משבר באצבע ברגלו. לירוי צעירי: "כל משחק מעכשיו יהיה על החיים שלנו"

one

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה נוכח ההפסד הביתי אתמול (שבת) לבית"ר ירושלים בתוצאה 1:0. במועדון היו משוכנעים שישיגו את שלוש הנקודות, אולם ספגו הפסד מספר 12 העונה והכחולים עדיין מתחת לקו האדום. "יכול להיות שהשחקנים חשבו שזה יבוא להם קל יותר", אמר גורם במועדון. "משחק ביתי במצב שלנו ובשלב הזה של העונה, היה חייב להיגמר לפחות עם נקודה".

בנוסף לתסכול מהתוצאה, הפועל פתח תקוה איבדה את חלוצה המוביל שחר הירש, ששבר אצבע ברגלו וייעדר כמה שבועות מהמגרשים. הירש בן ה-22 הוא מלך שערי הקבוצה עם שמונה כיבושים בליגה העונה, והיעדרותו מהווה מכה קשה לקראת מאבקי ההישרדות.

שחר הירש הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
היעדרות משמעותית. שחר הירש/מגד גוזני

הקשר לירוי צעירי הביע אף הוא את האכזבה שלו ושל יתר השחקנים: "פיספסנו את המומנטום שהיה לנו. אחרי חילופי המאמנים ניצחנו את הפועל חיפה ועשינו תיקו חוץ טוב בסכנין, ואז הגיע ההפסד הזה ואנחנו הולכים קצת אחורה. חבל כי כבר היתה הרגשה של שינוי".

לירוי צעירי הוסיף: "הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש, אבל לא השכלנו לעשות זאת והפסדנו את המשחק. זה הפסד מאוד מאכזב. למזלנו גם הקבוצות האחרות בתחתית לא ברחו, אבל מצד שני זאת הייתה שבת שיכולנו לשפר עמדות ומכאן האכזבה". בשבוע הבא מחכה דרבי להפועל פתח תקוה וצעירי יודע: "כל משחק מעכשיו יהיה משחק על החיים שלנו ובשבוע הבא כבר דרבי, כך שעד הסוף הפועל פתח תקוה תילחם כדי להישאר בליגת העל".

(עדכון ראשון: 10:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully