וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "מכבי תל אביב זו לא הליגה שלנו. לא התבטלנו מולם"

1.3.2015 / 7:09

בקבוצה לא התאכזבו יותר מדי מההפסד לאלופה: "ידענו שיהיה קשה בבלומפילד להוציא מולם נקודות". כליבאת: "רעננה זה הלחם והחמאה שלנו. צריך לנצל את הביתיות כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה"

one

בבני סכנין הרגישו אמנם שהיו יכולים לצאת עם נקודות נגד מכבי תל אביב, אך בקבוצה לא יצאו מאוכזבים יותר מדי ובקרב השחקנים כבר רוצים להסתכל לעבר המשחק הבא נגד הפועל רעננה בשבוע הבא. "מכבי תל אביב זו לא הליגה שלנו. היינו ריאליים וידענו שבבלומפילד קשה מאוד להוציא מולם נקודות, אבל לא התבטלנו ונתנו את הכול", אמרו בקבוצה. "בשני המשחקים האחרונים שלנו נרצה להוציא כמה שיותר נקודות כדי לברוח כמה שיותר מהקו האדום עם פתיחת הפלייאוף התחתון".

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני סכנין

אלי כהן: "אין לי טענות לשחקנים"

אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
בקבוצה לא מאוכזבים יותר מדי. אוהדי סכנין/קובי אליהו

עם זאת, בקבוצה מצפים ליותר תפוקה משחקנים שמגיעים מהספסל ובסכנין ישוחחו עם כלל השחקנים ויסבירו להם שגם מי שלא מתחיל בהרכב, צריך להיות מוכן במאת האחוזים כדי לעזור לקבוצה ברגע שייכנס. "אנחנו מאוכזבים מהמשחק כי סגרנו את מכבי עד השער הראשון והם לא הגיעו כמעט להזדמנויות", אמר מוחמד כליבאת. "השער הזה הוריד לנו מהאוויר. חזרנו במחצית השנייה וסגרנו טוב שוב, אבל מול מכבי תל אביב אם אתה נותן להם, אתה נענש מיד. יש לנו מלחמת עולם נגד רעננה וזה הלחם והחמאה שלנו. הולך להיות קרב קשה מאוד. לצערי זה מה שקורה. התוצאות לטובתנו ואנחנו לא מנצלים את זה וזה חבל. צריך לנצל מול רעננה את העובדה שזה משחק ביתי וצריך להוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת בו".

עלאא אבו סלאח עדיין פצוע ומחכה לתשובת מומחה שתכריע האם הוא יוכל עוד לשוב העונה או שמא סיים את חלקו בשלב זה. בקבוצה מקווים שעטאא ג'אבר יתאושש ויוכל לחזור להרכב.. השחקן סובל מכאבים בקרסול במקום שבו עבר ניתוח בעבר, דבר שמטריד את אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully