וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "איזו שיטה אני מעדיף? את זו שתגרום לנו לשחק טוב"

28.2.2015 / 21:28

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשינויים הרבים בהרכב קבוצתו אחרי ה-0:2 על בני סכנין: "היה משחק טוב, אבל תלוי את מי שואלים". דור מיכה: "משחק שנותן לנו ביטחון". אלי כהן: "אין לי טענות לשחקנים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, הצליחה מכבי תל אביב לחזור לחייך הערב (שבת). האלופה ניצחה 0:2 את בני סכנין, בזכות שערים של ערן זהבי (45+2) ודור מיכה (83) והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות באופן זמני, עד המשחק בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה השנייה.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יכול לחייך. פאקו/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן אמר בסיום: "מבחינתי היה משחק טוב, אבל זה תלוי את מי שואלים. היריבה הייתה קשה. היא צופפה ושיחקה טוב בהגנה. זה לא פשוט לשחק מולם. השיטה שאני מעדיף לשחק בה זו השיטה שבה הקבוצה תשחק טוב יותר. המשחק מדבר בעד עצמו. אני בטוח בקבוצה הזו, אני רואה אותם באימונים. הם נותנים לי ביטחון. אני לא משפיע על התוצאה במשחק בין קרית שמונה לבאר שבע ולכן לא כל כך איכפת לי".

קשר הצהובים דור מיכה: "היו לי משחקים יותר טובים, אבל כבשתי שער וזה גם חשוב. אני שמח שניצחנו. המשחק הזה מביא ביטחון. זה מסוג המשחקים שאתה צריך לנצח בכוח, היה חשוב לנו להוציא נקודות. התחלנו את המשימה ביום רביעי נגד קרית שמונה ואנחנו צריכים לסיים אותה. פה בבית יש לנו את כל האפשרויות לעלות שלב. לגיטימי שיש ביקורות, גם אנחנו ידענו שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אנחנו יודעים לקחת את זה לכיוון החיובי, לעלות ולהתקדם".

אלי כהן, מאמן בני סכנין: "עבדנו קשה היום, ברוב המשחק הלכנו לאחור ועבדנו קשה בהגנה. כשאתה משחק נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב, אתה פוגש הרבה שחקנים שיכולים להכריע את המשחק. הגענו רק לחצאי מצבים, אין לי טענות לשחקנים, הם עשו את המקסימום. שיחקנו במגרש קשה מאוד ואנחנו צריכים להתרכז למשחק נגד הפועל רעננה שהיא בליגה שלנו והמשחק הרבה יותר חשוב. אם מסתכלים על כמות השערים שלנו, זו כמות יפה מאוד.

"במשחק כזה כל שחקני ההתקפה חזרו אחורה ואתה מאבד ככה הרבה מאוד כוחות. זה חלק מהמשחקים האלה שאתה צריך לדעת לנצל את המצב ולקחת נקודות. אני צריך להסתכל על הקבוצה שלי וזה מה שאמרתי לשחקנים באסיפה. אנחנו צריכים להסתכל על התוצאות שלנו ולא על הנקודות של היריבות בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully