וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "קשה מאוד במגרש הזה, סוארס מתחיל להתבלט"

מאמן ברצלונה התלונן על תנאי המגרש בגרנאדה ופרגן לאורוגוואי: "הוא מציג רמה גבוהה מאז שהגיע". ראקיטיץ': "עשינו עושה מצוינת". רשאק תקף את מסי: "הוא אכל יותר מדי פיצות"

אחרי הניצחון המצוין שלה מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, ברצלונה חזרה לליגה והשיגה 1:3 בגרנאדה וחזרה למסלול הניצחונות גם בליגה. איבן ראקיטיץ', ליאו מסי וסוארס שהצטיינו מול סיטי, כיכבו גם הפעם והתחלקו בשערים, כשראקיטיץ' גם מבשל את השני ובונה את השלישי. בארסה צימקה זמנית את הפער לנקודה מריאל מדריד, שתארח הערב את ויאריאל למשחק לא פשוט.

איבן ראקיטיץ' (במרכז) עם ניימאר, לואיס סוארס שחקני ברצלונה. AP
חזרו לעניינים גם בליגה. ראקיטיץ' וסוארס/AP

לואיס אנריקה אמר לאחר הניצחון: "אני מאוד שמח ומרוצה עם העבודה של הקבוצה שלי תחת נסיבות כאלו. קשה מאוד לשחק על המגרש הזה ולתת שלושה פסים. בכל משחק, היריבות שלנו משתמשות בנשק ההתקפי שלהן נגדנו. ציפינו למשחק קשה במגרש הזה".

המאמן הוסיף: "ניסינו להיות יותר אפקטיביים, ישירים ולקחת יתרון בסגנון המשחק שלנו במחצית השנייה". על לואיס סוארס: "אני חושב שהוא מתחיל להיות יותר בולט, אבל מאז שהוא הגיע לפה הוא מראה רמה גבוהה".

איבן ראקיטיץ', שחקן ברצלונה שכיכב בניצחון הזה אמר: "שיחקנו בקצב הרגיל שלנו. זה תמיד קשה לשחק במגרש הזה. זה קצת חבל שהמגרש לא היה טוב, אבל עדיין עשינו עבודה מצוינת ועבדנו טוב מאוד. אנחנו משחקים טוב בהגנה ומנצלים את המחץ שיש לנו בהתקפה עם מסי, סוארס וניימאר".

מי שהסעיר את המועדון הקטלאני עוד לפני המשחק הוא קרלס רשאק, שחקן ומאמן העבר של הקבוצה שהתראיין בתחנת רדיו יצא בביקורת נגד מסי על העונה הקודמת: "בהתחלה הוא היה אוכל במועדון ונח אחרי זה, אבל נראה לי שבשנה שעברה מסי אכל יותר פיצות ממה שהוא היה צריך". רשאק עקץ גם את לואיס אנריקה: "לואיס אנריקה התחיל עם חוקים במועדון ואמר שמי שלא מתאמן, לא משחק. בואו נראה מה יקרה כשמסי לא יתאמן ולואיס אנריקה יצטרך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully