וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: סבטיסלב פשיץ' האריך את חוזהו עד 2017

המאמן בן ה-65 חתם על הארכת חוזהו באלופת גרמניה: "לא הייתה לי בכלל התלבטות, שמח להישאר בבאיירן". מולי קצורין וברמרהאבן עם הפסד שלישי בארבעה משחקים, 70:64 לאולדנבורג בבית

סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
נשאר במינכן. פשיץ'/GettyImages, Alex Grimm

סבטיסלב פשיץ' האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2017. המאמן בן ה-65, שזכה באליפות העולם ובשתי אליפויות אירופה וגם ביורוליג עם ברצלונה, ייכנס בשנה הבאה לעונה ה-2015 שלו כמאמן ראשי. פשיץ' אמר: "זה הצעד המתבקש וההגיוני שנמשיך את המסע המשותף שלנו ביחד. לא חשבתי על זה יותר מדי, כי אני רואה במינכן פרוספקט גדול של כדורסל. אני מקווה שנישאר כאן כולנו ביחד ואני מאמין שניקח צעד אחד קדימה.

"היציבות של המועדון ברמה כזו שאנחנו יכולים לחשוב גם על תואר אירופי בטווח הארוך. אני גם מורה וגם מאמן. הדבר הטוב ביותר לגבי העבודה שלי הוא שאני יכול להעביר הלאה את הידע שלי, ועדיין נותרו לי חלומות רבים. אני מלא מוטיבציה לשגשג ולהצליח כאן במינכן".

בתוך כך, באיירן מינכן גם שיחקה הערב ודרסה את טריר 51:92 הערב (שבת). ארבעה שחקנים הובילו את קלעי הבווארים עם מספרים כפולים: לוקה שטייגר (15), דושקו סבאנוביץ' (13), רובין בנצינג (13), ג'ון בריאנט (10).

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
עדיין מתחת לקו האדום. קצורין/מגד גוזני

מולי קצורין ואייסברן ברמרהאבן ספגו הערב הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים מאז החתמתו של המאמן הישראלי. ברמרהאבן הפסידו 70:64 בבית לאולדנבורג ונותרו במקום הלפני אחרון בליגה, שמוביל אל ליגת המשנה בתום העונה. הקצורינים נותרו עם מאזן די אומלל של 17 הפסדים לעומת שישה ניצחונות, אבל עדיין הם מפגרים במשחק אחד בלבד לעומת שתי הקבוצות שמובילות אותם.

קצורין, שצירף בסוף השבוע האחרון את אקס אוקלהומה סיטי דאנדרה ליגינס, נהנה ממשחק טוב של מיילס הסון שקלע 19 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושתי חטיפות. דווין סירסי קלע 12 והוסיף 6 ריבאונדים. את אולדנבורג הוביל ג'וליוס ג'נקינס הוותיק והטוב עם 19 נקודות (5 מ-9 לשלוש). ריקי פאולדינג קלע 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully