וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: מת שחקן הניקס לשעבר אנתוני מייסון

הפורוורד של הקבוצה מהתפוח הגדול בשנות ה-90 הלך לעולמו בגיל 48 לאחר שחווה התקף לב לפני מספר שבועות ולא הצליח להתאושש מזה. שיחק גם באפס פילזן והיה קרוב לחתימה בראשון לציון

כדורסלן העבר אנתוני מייסון. GettyImages
מייסון/GettyImages

כדורסלן העבר אנתוני מייסון הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 48. הדובר של ניו יורק ניקס אישר את דבר מותו ל-ESPN. מייסון, ששיחק 13 שנה ב-NBA, לקה בליבו מוקדם יותר החודש ולא הצליח להתאושש גם לאחר מספר ניתוחים שניסו להציל את חייו.

מייסון נבחר במקום ה-43 בדראפט של 1988. קריירת ה-NBA שלו ארכה כ-13 שנים, במהלכן שיחק בשש קבוצות, אבל הוא זכור בעיקר בזכות חמש השנים שלו בניו יורק ניקס (1991-1996). הפורוורד המגוון היה חלק מהקבוצה הקשוחה של פט ריילי, שבה נבחר לשחקן השישי של העונה ב-1995 ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. אחרי שעבר לשארלוט בעונת 1996-97, הוא הוביל שנה שנייה ברציפות את הליגה בדקות משחק (43.1) והעמיד ממוצעי שיא עבורו של 16.2 נקודות, 11.4 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק.

מייסון גם שיחק בתחילת הקריירה באפס פילזן הטורקית ובשלב מסויים היה קרוב לחתום בלא אחרת מאשר מכבי ראשון לציון. אחרי שהחדשות על מצבו התפשטו, כדורסלנים רבים, ביניהם כאלו ששיחקו איתו, מיהרו לשלוח ברכות החלמה, אך לצערם גם זה לא עזר והיום הוא מת.

אנתוני מייסון, ניו יורק ניקס. GettyImages
קלאסיקה. מייסון בניקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully