וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לגיא לוזון וצ'רלטון, רוברטו קולאוטי כבש בניצחון לרנקה

ללא טל בן חיים הפצוע, המאמן הישראלי ושחקניו גברו 0:3 על האדרספילד והשיגו ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. כיאל שיחק 81 דקות בהפסד ברייטון 1:0 בבולטון. קולאוטי נכנס כמחליף וציין שער ליגה שביעי ב-1:4 של לרנקה. 29 דקות ושני בישולים לסלליך ב-1:5 של מאריבור על גור

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון נחל הפסד מאכזב מאוד עם צ'רלטון במחזור הקודם מול דרבי. הערב (שבת) ללא טל בן חיים הפצוע, לוזון ושחקניו הרשימו עם 0:3 ביתי על האדרספילד וחלפו על פניהם בטבלה. גודמונסון כבש את הראשון (34), טוני וואט המצוין הוסיף צמד (48 ו-71).

* מי שהערב הזה פחות האיר לה פנים היא ברייטון של בירם כיאל שהפסידה בחוץ 1:0 לבולטון החזקה. הקשר הישראלי פתח בהרכב ושיחק 82 דקות טובות במרכז הקישור.

* רוברטו קולאוטי כבש הערב את שער הליגה השביעי שלו, כשנכנס כמחליף וחתם את התוצאה ב-1:4 של א.א.ק לרנקה בחוץ על דוקסה. בעקבות הניצחון עלתה א.א.ק למקום השלישי בקפריסין בסיום העונה הסדירה, כשעכשיו היא תשחק בפלייאוף העליון.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-61 במשחק בו מאריבור קבוצתו הביסה 1:5 את גוריצה. דאבור וולאש כבש שלושער לאלופה הסלובנית, סלליך בישל את שני השערים האחרונים לטבארס (85) ולוולאס בתוספת הזמן.

* הבלם עידן ויצמן פתח בהרכב של קבוצתו האזרית, סימורג, בהפסד 2:1 לאינטר באקו. הבלם השלים 90 דקות, קבוצתו כבר עם שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, והיא מתרחקת מנפטצ'י באקו שנמצאת במקום השלישי עם שבע נקודות יותר ומשחק חסר.

* אבי ריקן השלים 90 דקות בהרכב ציריך, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול אראו.

* דן מורי נכנס כמחליף בדקה ה-82 והיה שותף לניצחונה של ויטסה 1:2 בבית על זוולה במחזור ה-25 של הליגה ההולנדית. ויטסה חלפה על פני יריבתה וקפצה למקום החמישי.

* רם שטראוס לא שותף ב-0:0 של סלאמינה מול איה נאפה בליגה הקפריסאית.

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג עם איניגו קלדרון. GettyImages
82 דקות והפסד. כיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully