וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני לא רואה את מסי משחק בחולצה של קבוצה אחרת"

המיוחד העניק ראיון ל-'גאזטה דלו ספורט' בו נזכר בדמעות שהזיל כשעזב את אינטר, הסביר מדוע לא היה יכול לסרב לריאל מדריד וסיפק הצהרה מעניינת לגבי כוכב ברצלונה ששמו נקשר שוב ושוב לצ'לסי שלו

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
גם באיטליה מתגעגעים אליו. ז'וזה מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו ממשיך לספק כותרות בכל רחבי העולם, ולמשוך עניין רב בכל אחת מתחנות העבר שלו. היום (שבת) התפרסם חלק מראיון שהעניק מאמן צ'לסי לערוץ הטלוויזיה של 'גאזטה דלו ספורט' שיפורסם במלואו ביום שני, ובחלקים שכבר קיבלנו הוא נזכר בערגה בימיו בסריה A, וסיפק ניתוח אופייני לעתידו של ליאונל מסי.

על התקופה שלו באינטר אמר המיוחד: "הטרבל זה היה ההישג הכי גדול בקריירה שלי. בכדורגל המודרני קשה מאוד לזכות בשלושת התארים, וזה דבר אחד לעשות את זה בפורטוגל, ואחר לגמרי לעשות את זה באיטליה. לא עזבתי את הליגה האיטלקית בגלל הירידה ברמה, הרי כל משחק היה סופר קשה. רמת התחרותיות באנגליה היא אדירה, אבל באיטליה... עכשיו אני לא יכול לדעת, אבל בתקופתי כל מחזור סיפק אתגר טקטי גדול. יש שם מאמנים טובים, קבוצות מאורגנות, במיוחד מבחינה הגנתית, ותמיד הייתי צריך להתגבר על לא מעט קשיים כדי לנצח".

ז'וזה מוריניו מאמן אינטר מניף את גביע האלופות 2010. Shaun Botterill, GettyImages
"בכדורגל המודרני קשה מאוד לזכות בטרבל". ז'וזה מוריניו/GettyImages, Shaun Botterill

כשנשאל למה בכל זאת נטש את ארץ המגף השיב: "הייתה לי שאיפה לזכות באליפות באנגליה, איטליה וספרד. בנוסף, כבר דחיתי את ריאל מדריד פעם אחת כשעוד אימנתי את צ'לסי, וריאל זה מועדון שאתה יכול לסרב לו פעם אחת, אבל לא פעמיים, כי אז הפעם השלישית לא תגיע. ההצעה שלהם הגיעה ברגע בו הרגשתי שאני יכול לעזוב את אינטר בתחושה שהשגתי משהו מיוחד, לכן בכיתי כשהגעתי לפגישה שלי עם מוראטי בה הודעתי לו על החלטתי, והוא הבין אותי".

לסיום נחקר מוריניו על הספקולציות המתגברות הקושרות את ליאונל מסי לצ'לסי שלו, והשיב בסקפטיות שכמו תמיד מלווה בקריצה: "אני חושב שזה יהיה קשה, כי יש לי הרגשה שמסי תמיד יישאר בברצלונה. יכול להיות שאני טועה, ואף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל התחושה שלי היא שברצלונה לא תאפשר לשחקן בקליבר שלו ובחשיבות שלו לעזוב. אני פשוט לא רואה את מסי משחק בחולצה של קבוצה אחרת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
לנצח באותה חולצה? ליאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully