וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האורגיה של אוסבלדו, הבוקרת בת ה-9

למרות שהגיע לבוקה ג'וניורס רק לפני כשבועיים, החלוץ אירגן לחבריו החדשים מסיבה פרועה במיוחד. וגם: השיר שהקליט מני פקיאו לפלויד מייוות'ר, הבוקרת בת ה-9 שתוכל להפוך למיליונרית

16:00: הכירו את הרוכבת הצעירה שיכולה להפוך למיליונרית

חובבי הרודיאו עוקבים בעניין אחר התחרות שנערכת בסוף השבוע בטקסס, שבמהלכה צ'ייני צ'מברליין, הבוקרת הצעירה בת ה-9 בלבד, תיקח חלק בתחרות הרכיבה המהירה בין מכשולים. הילדה, בכיתה ג' בלבד, תוכל לזכות בפרס של מיליון דולר! בתחרות הקודמת שלה היא סיימה במקום הראשון וזכתה ב-45 אלף דולר, אחרי שהקדימה בעשירית שנייה את כרמל רייט ממונטה, בת ה-54.

14:46: הדרך המושלמת להעביר את הזמן באוטובוס

ברונו סוארס מפורטונה דיסלדורף מצא דרך מקורית להעביר את השעמום באוטובוס של הקבוצה. הבלם הברזילאי העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא נראה נינוח במיוחד בזמן משחק פרו אבולושן סוקר. לא רע בכלל.

Auf den Weg nach Heindenheim 🚍 ⚽️. Thanks @jz_design 🎮🔝👌👋👀👏. #PES2015 #PS4 #FIFA15 @jz_design #Maletinha🔝🎮

A photo posted by @BrunoSoares#14🔛Official (@brunosoares_14_official) on

14:35: למה באיירן מינכן החליטה לקחת מנוי מאוהד?

פרידהלם שראם בן ה-43 הינו אוהד מושבע של באיירן מינכן, המחזיק במנוי למשחקי הבית של הקבוצה ב-20 השנים האחרונות. בעונה שעברה הגיע שראם לשבעה משחקים בלבד באליאנץ ארנה, ובעקבות זאת, החליטו במועדון להחרים לו את המנוי, בטענה שכל אוהד המחזיק במנוי חייב להגיע לשמונה משחקי בית לפחות.

פרידהלם שראם. נענש על ידי הקבוצה

14:01: אחרי מחקר מאומץ, התגלתה הסיבה לנפילתה של מדונה מהבמה בטקס הבריט

13:35: יום חג לאוהדי דטרויט

טיישון פרינס שחקן דטרויט פיסטונס מול דייויד ווסט שחקן ניו אורלינס הורנטס. Duane Burleson, AP
מזל טוב. טיישון פרינס/AP, Duane Burleson

הידעתם שהיום אדריאן דנטלי חוגג את יום הולדתו ה-60? שמו של הסקורר הקטלני משנות השבעים והשמונים תמיד מעלה חיוך על פניהם של אוהדי הפיסטונס, שזוכרים איך בעיצומה של עונת 1988/89 קבוצתם שלחה את דנטלי, מלך הסלים שלה, תמורת מארק אגוויר בטרייד שהוביל לזכייה בשתי אליפויות רצופות. בנוסף, מציינים היום במישיגן גם את יום הולדתו ה-35 של טיישון פרינס, מגיבורי האליפות השלישית והאחרונה עד כה של דטרויט ב-2004, שחזר אליה החודש בקאמבק מרגש.

13:01: באנגליה מתכוננים לעימות בין ליברפול לאלופה מחר

12:30: הקריירה החדשה של טים בורובסקי

טים בורובסקי בן ה-34 החליט בשנת 2012 לתלות את הנעליים אחרי קריירה מוצלחת למדי. קשר העבר, ששיחק בוורדר ברמן ובבאיירן מינכן, וכן בנבחרת הבוגרת של גרמניה, החליט לנסות את מזלו בסוג אחר של משחק - מול מצלמה. בורובסקי השתתף בפרק בסדרה מקומית, ונראה נלהב מהעניין: "לא יכול להגיד שזו המטרה הכי גדולה שלי, אבל צריך לחכות ולראות. אם יגיעו הצעות מעניינות בנושא, למה לא?". אחרי בורובסקי וטים ויזה, שפנה לקריירה כמתאבק מקצועני, מי השחקן הבא מברמן שיעשה משהו קצת "אחר"?

אנדראס בק שחקן הופנהיים (ימין) נאבק עם טים בורובסקי שחקן ורדר ברמן. רויטרס
טים בורובסקי במדי ברמן. להיות או לא להיות?/רויטרס

11:45: מני פקיאו הקליט שיר לקרב מול פלויד מייוות'ר

ב-2 במאי שניים מהמתאגרפים הגדולים בעולם כיום, מני פקיאו ופלויד מייוות'ר ייפגשו בזירה בלאס וגאס, לאחד מהקרבות הגדולים של השנים האחרונות. ההכנות בשיאן, הכרטיסים נחטפו וכנראה שמלבד אימונים, שני היריבים עושים דברים נוספים. הפיליפיני למשל, החליט להקליט שיר, שאיתו הוא ייכנס לזירה בקרב המדובר. ירתיע את מייוות'ר?

11:25: העתיד וההווה

הגדולה של אנדראה פירלו או המשבר של הכדורגל האיטלקי? תחליטו אתם מה לקחת מהאילוסטרציה הזו

10:45: החולצה החדשה של גרמיו: זה כחול-שחור או לבן-זהוב?

ברשת עדיין עסוקים בשמלה המתעתעת. שחור-כחול, לבן-זהוב, לא ברור. בקבוצת גרמיו הברזילאית החליטו לנצל את הסיטואציה, ואוהדיה הוציאו חולצה "ייחודית". אילו צבעים אתם רואים?

וגם: האם זה הצבע האמיתי של החולצה של ברצלונה?

10:00: האורגיה של אוסבלדו

אחרי שנים ארוכות באירופה, החלוץ דניאל פאבלו אוסבלדו חזר ב-13 בפברואר לעיר הולדתו בואנוס איירס, כשחתם בבוקה ג'וניורס. אמש הוא אף כבש שער בכורה בניצחון של קבוצתו על מונטבידאו וונדררס בגביע הליברטדורס, אך לא השער היה זה שהעלה אותו לכותרות בארגנטינה. במדינה מדווחים שאוסבלדו אירגן לכמה מחבריו לקבוצה מסיבה פרועה במיוחד בחדר מלון. בתפריט: אלכוהול ואורגיה עם חשפניות. בארגנטינה טוענים שבוקה שוקלת להתיר את החוזה עם החלוץ. החזרה לאירופה תהיה מהירה מהצפוי?

שחקן בוקה ג'וניורס, דניאל פאבלו אוסבלדו, חוגג. AP
דניאל פאבלו אוסבלדו חוגג שער בכורה בבוקה. חגג גם במיטה?/AP

09:45: המחווה המרגשת של בורוסיה דורטמונד לילד חולה סרטן

לואיס מולר בן השש ככל הנראה יאבד את ידו השמאלית למחלת הסרטן. הילד הגרמני החביב ביקש באמצעות אמו, לשלוח מסר לשחקני בורוסיה דורטמונד מבית החולים, ולהביע את הערכתו אליהם. הוא העביר ברכה מרגשת לשחקני הקבוצה באמצעות מצלמת רשת, ואיחל להם הצלחה במאבקי הבונדסליגה. במועדון כמובן שלא יכלו היו להישאר אדישים, וקשר הקבוצה, אילקאי גודנואן, החליט להחזיר ללואיס הקטן מסר משלו: "לואיס היקר, אומץ הלב שלך העניק לנו הרבה כוח. אתה איש קטן, אבל לוחם גדול. היינו רוצים לראות אותך בסביבה, ולכן אנחנו רוצים להזמין אותך, יחד עם משפחתך, למשחק באצטדיון הביתי".

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
אילקאי גונדואן. לא יכול היה להישאר אדיש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully