וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ראמוס וחסה נמלטים ממסיבת יום ההולדת של פפה ב-4:42 בבוקר

שוב יום הולדת, שוב בלגן בריאל מדריד: שחקן ההגנה הוותיק והחלוץ הצעיר ניסו לחמוק מצלמי הפפארצי ובעל המסעדה בה בילו השתדל לעזור, אבל זה לא ממש עבד. האם הקבוצה תגיב?

רק לפני כמה שבועות ריאל מדריד סערה וגעשה, כאשר מיד לאחר התבוסה המשפילה 4:0 בדרבי מול אתלטיקו מדריד בווינסטה קלדרון, יצא כריסטיאנו רונאלדו לחגוג במסיבה גדולה את יום הולדתו ה-30. התמונות והסרטונים שהגיעו מאותו אירוע, של הכוכב הפורטוגלי ושל כמה מחבריו לקבוצה, הרתיחו לא מעט אוהדים שראו את החגיגות שאחרי ההפסד הכואב בדרבי בעין לא יפה.

וכעת, נראה שבלגן חדש ניצב בפתח עבור ריאל מדריד ושוב, מדובר במסיבת יום הולדת של אחד משחקני הקבוצה הפורטוגלים, שהלכה והסתבכה.

לפפה מלאו אתמול 32 (מזל טוב) ורבים משחקני אלופת אירופה נפגשו במסעדת "פוקס" היוקרתית שבעיר על מנת לחגוג לו. גם המאמן קרלו אנצ'לוטי הגיע לאירוע, אולם בעוד שרוב השחקנים עזבו את המקום בסביבות חצות, היו כאלה שהמשיכו לבלות. שניים מהם, שהיו השניים האחרונים לצאת מהמסעדה, היו סרחיו ראמוס והחלוץ הצעיר חסה. לצערם של השניים, צלמי הפפארצי חיכו להם עד שהם הואילו בטובם ללכת הביתה, בשעה 4:42 לפנות בוקר. השניים ניסו להימלט אל המכונית שלהם כאשר פניהם מכוסות, אולם לצלמים לא היה ספק במי מדובר וגם הניסיון של בעל המסעדה לחסום ולהפיל את אחת ממצלמות הוידיאו שהיו במקום לא ממש עזר. מעניין יהיה לראות מה תהיה התגובה עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully