וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתבך והתקפל: למה נייקי זעמה על כריסטיאנו רונאלדו?

כוכב ריאל השיק ליין של נעליים תחת השם CR7 ובחברת הענק האמריקאית, שמשלמת לו כ-20 מיליון יורו בשנה תמורת פרסום, הבהירו: או שזה יורד מהמדפים, או שאתה מאבד את החוזה

כריסטיאנו רונאלדו. דיילי מייל, צילום מסך
התחתונים היו בסדר, הנעליים כבר לא. רונאלדו/צילום מסך, דיילי מייל

מסתבר שגם אם קוראים לך כריסטיאנו רונאלדו אתה יכול להסתבך, ובגדול אפילו ולקבל אולטימטום.

בספרד מדווחים כי הכוכב הגדול של ריאל מדריד נקלע לעימות עצבני עם חברת הענק האמריקאית נייקי, שמצדה הבהירה לו: תתקפל, או תאבד הרבה, הרבה מאוד כסף.

הכול החל כאשר רונאלדו השיק לפני כשנה וחצי, תחת השם המסחרי המפורסם שלו, CR7, ליין של תחתונים צמודים. הוא אף הצטלם ודגמן אותם באותן תמונות זכורות. בנייקי לא ממש אהבו את העצמאות שלקח לעצמו השחקן, אבל חרקו שיניים. חלפה עוד חצי שנה בערך ואל התחתונים הצטרף גם ליין של חולצות ושוב, בנייקי העדיפו שלא להיכנס לעימות.

אלא שבשבוע שעבר, במהלך יריד הנעליים של מילאנו, היריד הגדול בעולם בתחום, רונאלדו הציג ליין שלישי, הפעם של נעליים. ובמקרה הזה, בנייקי לא הסכימו לעבור בשתיקה על הדברים. נעליים הם מוצר הדגל של נייקי ובחברה הודיעו לרונאלדו שאם הוא לא יוריד, ומיד, את הנעליים מכל המדפים, החברה תפסיק את הקשרים שלה עמו.

בשלב זה כדאי לציין כי רונאלדו, שליין הנעליים המדובר שלו היה אמור להימכר במחירים של 100 עד 550 יורו, מרוויח מנייקי סכום שעל פי פרסומי עבר מגיע עד כ-20 מיליון יורו לשנה, כך שמעטים הופתעו לגלות שרונאלדו החליט לא להילחם בחברה שמפרנסת אותו לא פחות מאשר ריאל מדריד. אז אם לא קניתם את הנעליים בשבוע האחרון, פספסתם את ההזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully