וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו בגמר הטורניר

השוויצרי (2) לא התקשה לפרק את בורנה צ'וריץ' הקרואטי 2:6, 1:6 בתום 56 דקות בלבד. כעת, הוא ינסה להגן את התואר מול המדורג 1, שניצח את תומאס ברדיך 0:6, 7:5, 4:6 אחרי 124 דק'

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Francois Nel, GettyImages
חד צדדי. פדרר/GettyImages, Francois Nel

רוג'ר פדרר העפיל הערב (שישי) בקלות לגמר טורניר דובאי כאשר הביס בחצי הגמר את הקרואטי הצעיר בורנה צ'וריץ' 2:6, 1:6 במשחק שארך בסך הכול 56 דקות. צ'וריץ' בן ה-18, שבסיבוב הקודם הביס בצורה מדהימה את אנדי מארי, לא הצליח להסתדר מול העוצמות והאיכויות של השוויצרי, המדורג 2 בטורניר, שבעצמו זכה למנוחה לאחר שרישאר גאסקה פרש מולו בתום המערכה הראשונה של רבע הגמר.

השליטה של פדרר הייתה ברורה מההתחלה ולמרות שבתחום האייסים והשגיאות הכפולות המצב היה די מאוזן, הרי שהסופרסטאר הוותיק הצליח לשבור את יריבו חמש פעמים מתוך שבע נקודות שבירה שהשיג. הוא נשבר מנגד פעם אחת בלבד וטייל אל הניצחון במפגש הראשון שלו אי פעם מול צ'וריץ'.

בגמר יפגוש פדרר את המדורג 1 בטורניר ובעולם, נובאק דג'וקוביץ', שניצח בתום משחק לא פשוט בכלל את פיינליסט השנתיים האחרונות תומאס ברדיך (4 בטורניר) 0:6, 7:5, 4:6. נולה פתח נפלא ועם שלוש שבירות לקח בקלות את המערכה הראשונה, אך הצ'כי התעורר ובמערכה שנייה רוויית שבירות הצליח להשוות את המשחק. במאני טיים, דג'וקוביץ' שוב היה שם ועם שבירה בודדת הוא סגר עניין אחרי שעתיים וארבע דקות מתישות. דג'וקוביץ', שניצח את פדרר בגמר 2011, מחפש תואר חמישי בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully