וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד בטוחים: זו התמונה שמוכיחה את חפותו של לואיס סוארס

חלוץ ברצלונה התייצב לאימון המסכם לקראת גרנאדה (שבת, 17:00, ספורט 5) עם חתך בולט בלחי, בספרד מיהרו לקבוע: דמיצ'ליס הוא שתקף את סוארס ולא להפך. צ'אבי צפוי לפתוח

מחזור 25מחצית28/02/2015
גרנאדה
    0
      ברצלונה
      השריטה על פניו של חלוץ ברצלונה לואיס סוארס. sport.es, אתר רשמי
      אז הוא הקורבן? לואיס סוארס/אתר רשמי, sport.es

      ברצלונה בלחץ. שבוע בדיוק אחרי ההפסד הביתי המפתיע למלאגה, הקטלאנים יוצאים למשחק חוץ מחר (שבת, 17:00, ספורט 5) אצל גרנאדה, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להוביל אותה למרחק גדול מדי מריאל מדריד במאבק האליפות. אלמריה ותומר חמד יארחו את לה קורוניה מאוחר יותר, וכן ייערכו שני משחקים נוספים: ראיו וייקאנו מול לבנטה ומלאגה מול חטאפה. המחזור נפתח ביום שישי עם 0:1 של אספניול על קורדובה.

      ניצחון החוץ המרשים על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות הצליח להשכיח את המפלה למלאגה בליגה שסייע לריאל מדריד לפתוח שוב פער של ארבע נקודות בפסגה. כדי שהפער לא יילך ויגדל, היא חייבת ניצחון חוץ באנדלוסיה, שם רשמה הפסד מפתיע בעונה שעברה (1:0). לואיס אנריקה צפוי להמשיך ברוטציה שלו בנסיון להפחית מעט מהעומס הגדול על השחקנים.

      מסי, ניימאר ולואיס סוארס לא אמורים לקבל מנוחה, אבל מסתמן שצ'אבי וראפיניה יקבלו הפעם מקום בהרכב, עדיין לא ברור על חשבון מי. ג'רארד פיקה המורחק יחסר ללואיס אנריקה, בעוד אצל הביתיים לא פחות מארבעה שחקנים מרצים עונש השעייה. גרנאדה, המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה עם 19 נקודות בלבד, לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים.

      בינתיים, מי שממשיך להעסיק את התקשורת בקטאלוניה הוא לואיס סוארס, שהופיע לאימון הבוקר עם חתך בלחיו. בספרד מיהרו לתעד את סוארס ולקבוע כי מדובר בתמונה מפלילה, המוכיחה כי מרטין דמיצ'ליס ממנצ'סטר סיטי הוא שפגע בחלוץ ולא להפך, כפי שנטען.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית

      משחקים נוספים:

      אספניול - קורדובה 0:1
      לאספניול: אברהם (43)

      ראיו וייקאנו - לבנטה (שבת, 19:00)

      אלמריה - דפורטיבו לה קורוניה (שבת, 21:00)

      מלאגה - חטאפה (שבת, 23:00)

      לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
      הרוטציה נמשכת. לואיס אנריקה/GettyImages

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully