וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ענק לקליבלנד על גולדן סטייט, 42 נקודות ללברון

שיא עונתי של לברון דחף את הקאבס ל-99:110 מרשים על הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, וסגר עבורה רצף של 11 ניצחונות ביתיים ועשרה ניצחונות על יריבות מהמערב. קרי נעצר על 18 באחוזים רעים

לברון ג'יימס קליבלנד קאליברס. GettyImages
מישהו אמר MVP? לברון/GettyImages

מאזן: 22:37

המשחק הבא: בחוץ מול אינדיאנה, בלילה שבין שישי ושבת

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס עם שיא עונתי של 42 נקודות (15 מ-25 מהשדה), 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, קיירי אירווינג 24 נקודות (6 מ-17 מהשדה), קווין לאב 16 (5 מ-10 מהשדה) ושמונה ריבאונדים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
עכשיו גם במערב חוששים מהקאבס. בלאט/AP

פתיחת העונה הבינונית של לברון ג'יימס הוציאה אותו מהדיון על פרס ה-MVP, אבל ככל שהעונה מתקדמת, המלך שוב ושוב מוכיח שהשמועות על מותו היו מוקדמות. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא התייצב לראשונה העונה לקרב ראש בראש עם מי שנחשב למועמד מרכזי לתואר, סטפן קרי, וסיפק תזכורת מוחצת לכל מי ששכח מי השחקן הטוב בליגה, עם משחק פשוט ענק שלו ושל קליבלנד. לפני המשחק לברון סיפר שצוות המאמנים אתגר אותו להתעלות ספציפית הלילה, וזה בדיוק מה שקרה. הקאבס שוב הוכיחו שהמאזן הנהדר שלהם בתקופה האחרונה בהחלט לא מקרי עם 99:110 מרשים על הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, גולדן סטייט, בדרך לניצחון 11 ברציפות בבית ורביעי רצוף מאז החזרה מפגרת האולסטאר.

אם עד לפני כמה שבועות היו כאלה שפקפקו ביכולת של הקאבס לגבור על הקבוצות החזקות בליגה, הרי שלאחרונה מוכח אחרת. החבורה של דיוויד בלאט עומדת על רצף של עשרה ניצחונות מול יריבות מהמערב החזק והניצחון על הווריורס המעולים הוא בגדר הצהרת כוונות נוספת.

ללברון, כאמור, לא היו מתחרים הלילה. ההגנה של הקאבס תסכלה את מי שאמור היה להציב לו אתגר, סטפן קרי, וגרמה לו לסיים עם 18 נקודות בלבד ב-5 מ-17 בלבד מהשדה (המשחק השני הכי פחות טוב שלו העונה). גם חברו לצמד הספלאש בראת'רס קליי תומפסון נעצר בהגנה, וסיפק ערב התקפי חלש מהרגיל עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
ההגנה של הקאבס חיסלה אותו. קרי/AP

ההתחלה לא ממש בישרה על הבאות. הווריורס פתחו היטב מבחינה התקפית ושמרו על משחק שקול ברבע הראשון, שהסתיים ב-32:33 לטובתם. הלוחמים נשארו קרובים גם ברבע השני, אך לברון ג'יימס עלה מההפסקה כמו מלוע של תותח, הריץ את קליבלנד לבליץ גדול וליתרון 16, שממנו לא היה מענה. במהלך הרבע עברו כמה רגעים של חרדה על דיוויד בלאט והקאבס כשקיירי אירווינג, שסיפק משחק לא רע משל עצמו, נפגע וירד לטיפול בחדר ההלבשה.

לשמחתו של בלאט הוא חזר ברבע הרביעי בריא ושלם וסייע לקאבס לשמור על יתרון דו ספרתי כמעט לכל אורכו, כשגם שחקן הרכש החדש קנדריק פרקינס מקבל תשואות בהופעת הבכורה שלו במשחק ביתי באוהיו.

בלאט פגש שוב את סטיב קר, האיש שחיזר רבות אחריו במטרה למנות אותו לעוזרו בגולדן סטייט, והשיג ניצחון ראשון מולו אחרי ההפסד הקודם בגולדן סטייט בחודש שעבר. מלבד תצוגת הענק של לברון והסיוע המכובד של חבריו לטריו קיירי אירווינג וקווין לאב, גם טריסטן תומפסון סיפק תרומה נאה עם 12 נקודות ושמונה ריבאונדים. טימופיי מוזגוב סיים עם דאבל-דאבל עגול של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. את הווריורס הוליך דווקא דייויד לי עם 19 נקודות, בעוד דריימונד גרין הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully