וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "המטרה שלי היא לא לעשות שטויות"

26.2.2015 / 23:44

מאמן מכבי תל אביב הסביר את ההחלטה לא לבצע עבירה על פנאתינייקוס, כשהצהובים הובילו ב-5 הפרש: "חששתי שניכנס עוד להארכה". על לינהארט: "הוא היה אדיר, בחצי הראשון היה בכל מקום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 70:73 את פנאתינייקוס בתום משחק צמוד וקשה מאוד. הצהובים אמנם היו מעדיפים לנצח בשבע הפרש לפחות, ההפרש בו הפסידו במשחק החוץ באתונה, אבל יקחו גם את הניצחון הזה, שהעלה אותם למאזן 2:6 בשלב הטופ 16 של היורוליג. ג'רמי פארגו בלט אצל הצהובים עם 16 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום: "אחת המטרות שלנו לפני המשחק הייתה לנצח. לא קל לנצח אחרי גמר הגביע ולהביא אנרגיות, אבל החבר'ה נלחמו. לא היה משחק נאה לעין, במחצית הראשונה הצלחנו לעצור את השלשות שלהם, במחצית השנייה הם התחילו לקלוע מבחוץ. אספנו ניצחון חשוב בדרך למטרה שלנו ואני מבסוט".

לקראת הסיום ובמצב של 5 הפרש למכבי, בכדור של היוונים, התלבטו הצהובים אם לבצע עבירה בניסיון לסגור את ההפרש, ובסוף החליטו שלא. גודס הסביר את פשר ההחלטה, עליה התייעץ עם פיני גרשון: "פאו היא קבוצה של סביב 80 אחוז מהעונשין ולא היה שחקן שאפשר לעשות עליו פאול. לא רצינו להפסיד במשחק. המטרה שלי היא לא לעשות שטויות. אני לא יכול להרשות לעצמי שנעשה טעות ובטעות ניכנס להארכה".

על אחד האסים שלו הערב, נייט לינהארט, אמר גודס: "לינהארט היה אדיר. ראיתי את הכושר שלו באימונים בשבוע האחרון, מי שראה אותו ראה שהוא היה מאוד אקטיבי ונחוש, אולי הכי דומיננטי באימונים. כשאתה בכושר כזה, חיובי ועובד אקסטרות, אז דברים חיוביים יגיעו בשבילו. בחצי הראשון הוא היה בכל מקום במגרש, הוא החזיק אותנו בתמונה. שחקן שנמצא בכושר הזה יקבל דקות. הוא היה דומיננטי מאוד בכל האספקטים. השאלה אם נרשום אותו לליגה לא קשורה ליכולת, צריכים להחליט האם לסכן את הרישום האחרון ולהסתכן בפציעה או לא".

פיני גרשון, גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
להכל יש הסבר. גודס וגרשון/ברני ארדוב

יוגב אוחיון, שהיה מצוין ברגעי ההכרעה, הוסיף: "במשחקים כאלה, אחרי השיא שהיה לנו בתחילת השבוע, חשוב מאוד לנצח. יכולנו לספר את כל התירוצים, בלי סילבן וסופו, אבל כל אחד נתן את הרגעים שלו במשחק. מה שחשוב שאנחנו קבוצה בריאה וחשוב לסמן וי. אין ספק שזה תלוי בנו. רצינו לנצח מעל 7 נקודות, אבל בואו לא נהיה חזירים, הניצחון מאוד חשוב ונותן לנו פוש גדול להמשך. דברים עדיין תלויים בנו, מבחינתנו היה הכי חשוב לבוא ולנצח את המשחק".

על נייט לינהארט, שהוריד 10 ריבאונדים, אמר הקפטן: "בכל משחק שנייט מקבל צ'אנס הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. מגיעות לו מחמאות, הוא מקצוען אמיתי. מתאמן כל יום 120 אחוז, וכל דקה שהוא מגיע הוא מרוויח אותה ביושר, ואין שמח ממני שהוא מצליח".

המאמן המפסיד דושקו איבנוביץ' אמר בסיום: "ברכות למכבי ששיחקה יותר טוב לדעתי. לפני המשחק אמרתי שיש שני דברים חשובים כשאתה משחק נגד מכבי: לעצור את המתפרצות, ולשחק בסבלנות בהתקפה. שני דברים שלא עשינו. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב, אבל בדקות האחרונות מכבי לקחו 8 ריבאונדים בהתקפה, שניים חשובים מאוד, וזה נתן להם 6 התקפות יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קיבל קרדיט, והחזיר בריבית. לינהארט עם גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully