וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "אני מכיר את הרומנים מצוין ומוכן לכל מה שיהיה"

הטניסאי הישראלי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת מפגש הדייויס מול רומניה. "מוכן לשחק את שני המשחקים ביחידים ואז גם בזוגות", התלוצץ. אייל רן: "הנבחרת הרומנית מאוזנת מאוד"

דודי סלע טניסאי ישראלי. ניב אהרונסון
מוכן למפגש. סלע/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת מפגש גביע דייויס מול רומניה, במסגרת הסיבוב הראשון של הבית האירופי/אפריקאי מספר אחת. את ישראל ייצגו דודי סלע (100 בעולם) כמחבט מספר אחת, בר בוצר (893) ועידן לשם (1224) ישלימו אותו ביחידים, לצד יוני ארליך בזוגות (71 בזוגות). את רומניה ייצגו אדריאן אונגור (149), מאריוס קופיל בעל הסרב האימתני (165), הוריה טקאו (10 בזוגות) ופלורין מרגאה (17 בזוגות). ההתמודדות תיערך על משטחים קשים בסיבוי רומניה.

קפטן הדייויס אייל רן אמר לקראת ההתמודדות: "הנבחרת הרומנית מאוד מאוזנת. הזוג שלהם מדורג בין ה-20 הראשונים בעולם ויש להם שני שחקני יחידים, אחד מאוד מנוסה והשני בקו עלייה. כמו תמיד, אנחנו מעדיפים להתרכז בשחקנים שלנו ובדרך שאנחנו עושים. התכנון הוא שדודי יעלה מספר 1, בר מספר 2 ודודי ויוני ישחקו בזוגות".

דודי סלע הוסיף: "אני מכיר את הרומנים ממש טוב, שיחקנו בכל הגילאים ביחד ולא יהיה קל. יש להם שחקן אחד שיותר טוב על החימר ושם האפשרות שלנו. דווקא מספר 2 שלהם יותר טוב ממספר 1 על מגרשים קשים. בדייויס הכול יכול לקרות. אני מוכן לשחק פעמיים יחידים ביום הראשון ואז גם בזוגות. אני מוכן לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully