וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הושפלה, גם הפועל כפר סבא הפסידה

מערכת וואלה! ספורט

27.2.2015 / 16:56

השנייה בטבלה הובסה 3:0 על ידי בית"ר תל אביב/רמלה. כפר סבא נכנעה 2:0 להפועל עפולה, מצמד נפלא של לנרי קהינדה. מכבי יבנה - עירוני קרית גת 1:2, הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 2:2

one

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 0:2

החדשות הטובות: אחרי ארבעה משחקים רצופים, כפר סבא סוף סוף לא סיימה בתיקו. הרעות? היא הפסידה, ורק ההפסד של בני לוד במשחק המקביל מנע מהקבוצה של סלימאן אזברגה להגדיל את הפער במקום השני. המארחת היתה לא פחות מסוכנת, ובדקה ה-60 גם באה על שכרה: לנרי קהינדה ששב מהשעיה סיפק מבצע אישי אדיר, הפיל את איתי טואף, ומול אוהד כהן בעט למשקוף ופנימה כדי לקבוע 0:1 גדול. בהמשך הופל ברחבה והיה ראוי לקבל פנדל אך השופט לא שרק, ובדקה ה-83 השלים צמד כשסיים מתפרצת מצוינת והשתווה לעידו אקסברד כמלך שערי ליגת המשנה.

לנרי קהינדה הפועל עפולה. יוסי ציפקיס
חזר, ובענק. קהינדה/יוסי ציפקיס

בית"ר תל אביב/רמלה - בני לוד 0:3

הקבוצה של סלימאן אזברגה נעצרת אחרי רצף של ארבעה ניצחונות, ועוד איך נעצרת, בעוד המארחת מוכיחה שוב שיש לה עוד הרבה מה לדבר בליגה הלאומית, שבוע אחרי הפייט שהעניקה לבני יהודה. בית"ר תל אביב/רמלה עלתה ליתרון בדקה ה-14 מרגלי דידייה קוגבניה. בני לוד חיפשה את השוויון, אך בדקה ה-50 השלים הטוגולזי צמד וקבע 0:2. את הדובדבן על הקצפת הניח אורי מגבו בדקה ה-71, והנחיל לבני לוד את הפסדה הגבוה ביותר העונה.

מכבי יבנה - עירוני קרית גת 1:2

שלושה שערים ומהומה אלימה ביציעים במשחק הטעון בנס ציונה. רן בן שמעון, שהחל את העונה בקרית גת, נגח לרשתה כבר בדקה השלישית אחרי בישול של תימור אביטן. יבנה נסוגה לאחור ככל שחלף הזמן, ובדקה ה-62 השיגה קרית גת שוויון מוצדק עם בעיטה של עידן שריקי מזווית קשה בצד שמאל. במקביל התפתחה מהומה ביציע האורחים, שם אוהדים התעמתו עם שוטרי יס"מ לאחר חילופי קללות בין הקהלים. שני אוהדים נעצרו. בשוך הבלגן, יבנה יצאה למתפרצת בדקה ה-70 ותומר בן חיים סחט פנדל, אותו ניצל דוד רביבו כדי להכריע ולהקפיץ את המארחת למקום השביעי. בן חיים יכול היה לעשות 1:2 בתוספת הזמן אחרי הרחקתו של אבי מלכה, אבל ניל אברבנל עצר את הפנדל השני של יבנה. קרית גת ממשיכה לאבד גובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

משחקים נוספים:

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 2:2

הבקיעו להפועל ירושלים: סרג' איילי (30), אופיר עמרם (53), להרצליה: שחף הלמן (19), דור הלוי (83)

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 2:0

לנצרת עילית: נאור עבודי (10), יניב דרעי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully