וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת וואלה ספורט: פרטי ההסכם בין שרצקי לאלי שגב בעסקת קאיודה

26.2.2015 / 16:38

על פי ההסכם שנחשף, שרצקי יעביר לנתניה 400 אלף יורו תמורת החלוץ ויקבל 60 אחוז ממכירה עתידית, כאשר סכום המכירה לא יירד מ-1.5 מיליון יורו ונתניה תקבל 40 אחוזים. החלוץ עדיין מסרב לעסקה

לארי קאיודה עדיין מסרב לקבל את עסקת מכירתו לקרית שמונה. יחד עם זאת בנתניה וגם בקרית שמונה עדיין מקווים שהחלוץ יתרצה ומסמנים את היום שאחרי המשחק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב כיום שבו עשויות להיות התפתחויות. לידי וואלה ספורט הגיעו פרטי ההסכם בין אלי שגב לבין איזי שרצקי, כאשר אריק איזיקוביץ' מבית"ר טוברוק מעורב בעיקר בתיווך בין הצדדים.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה עם רעייתו זיני קאיודה. קובי אליהו
הוא בשלו. קאיודה עם אשתו/קובי אליהו

על פי ההסכם, אמור שרצקי להעביר באופן מיידי לנתניה 400 אלף יורו. בתמורת לסכום הזה יקבל שרצקי במכירה עתידית של קאיודה 60 אחוז מדמי המכירה. למעשה נתניה תשאיר בידיה 40 אחוז מהכרטיס של קאיודה וכאשר זה יימכר לקבוצה באירופה היא תקבל חלק נוסף מהסכום השווה כאמור ל-40 אחוז. הפרט המעניין הוא ששרצקי ושגב סיכמו ביניהם כי הסכום המינימלי במקרה של מכירה לחו"ל יהיה 1.5 מיליון יורו.

בחישוב פשוט, שרצקי, שישלם כעת 400 אלף יורו תמורת 60 אחוז מהכרטיס, עשוי בקיץ לקבל לא פחות מ-900 אלף יורו עבור חלקו בכרטיס. נתניה מנגד במחיר של 1.5 מיליון יורו תקבל 600 אלף יורו בדמי מכירה וביחד עם הכסף של שהיא מקבלת משרצקי כעת היא למעשה תקבל מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully