וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו נכנסה לסחרור: "כבר שנים שלא נראינו כל כך רע"

אחרי שספגו הפסד רביעי ברציפות והידרדרו למקום השביעי במערב, הספרס חוששים למקומם בפלייאוף ומתקשים להסביר את הדעיכה. בארה"ב מאשימים את פארקר, שמודה: "אלה ימים קשים, קשים מאוד"

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. AP
על הפנים. פארקר/AP

מה עובר על סן אנטוניו? כבר התרגלנו לתקופות מנומנמות של הספרס במהלך העונה הסדירה, אך נראה שהפעם מדובר במקרה חירום אמיתי. הספרס הפסידו הלילה (בין רביעי לחמישי) 111:95 לפורטלנד באורגון, צנחו למאזן 23:34 והשלימו ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון מאז החזרה מפגרת האולסטאר. לאור התוצאות האחרונות, גם המקום של האלופה בפלייאוף לא מובטח לאור הצפיפות הגדולה במערב החזק.

נכון להיום היא מדורגת שביעית במערב, כשאוקלהומה סיטי נושפת בעורפה עם שני ניצחונות פחות וגם ניו אורלינס אורבת בפינה עם ארבעה ניצחונות פחות ממנה. עכשיו היא כבר עסוקה בחשבון נפש.

"זה מאכזב מאוד. אנחנו לא רגילים להפסיד ככה, במשחקים שאנחנו אמורים לנצח", אמר טים דאנקן המודאג בסיום. "זה מציק לנו, אבל אין משהו שאפשר לעשות לגבי זה. ננסה לחשוב מחשבות חיוביות".

גרג פופוביץ' ניסה לשמור על קור רוח ואמר בסיום: "תמיד יש ממה לדאוג, אבל במקרה שלנו לא צריך לדאוג מההפסדים, אלא רק מכך שאנחנו לא משתפרים. שיחקנו יותר טוב הערב בהשוואה למשחקים קודמים, אני דווקא מעודד מהיכולת שלנו. לאט לאט נחזור לעצמנו".

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' עם קוואי לאונרד. AP
ימים קשים. פופוביץ'/AP

אבל יותר מכולם, מי שסובל מירידה דרסטית ביכולת הוא טוני פארקר. בשני המשחקים האחרונים הוא קלע 3.5 נקודות בלבד בממוצע כולל 2 מ-13 מהשדה. ממוצע הנקודות העונתי שלו, 14.1, הוא הנמוך ביותר מאז עונת היה רוקי. ב-ESPN פרסמו מאמר תחת הכותרת "הקשיים של פארקר פוגעים בספרס", בו נכתב כי "הירידה החדה ביכולת שלו מרמה של שחקן חמישייה שנייה ב-NBA לרמה של מחליף ממוצע העונה היא הסיבה העיקרית לכך, גם אם לא היחידה, לכך שהספרס לא מצליחים להרים את עצמם".

"אלה ימים קשים, קשים מאוד", הודה פארקר. "מאז שאני בספרס לא חוויתי רצף משחקים כל כך לא טובים. אנחנו לא קולעים, וזה מתחיל אצלי. אני לא קולע זריקות שאני אמור לקלוע. קלעי השלשות שלנו לא פוגעים, וזה הופך את הכל להרבה יותר קשה".

הקליעה מחצי מרחק, אחד מסימני ההכר של פארקר לאורך השנים, נחלשה משמעותית העונה. "זה המפתח כדי לחזור לעצמי. היו לי מבטים נהדרים לסל היום, אז הכיוון חיובי. משום מה אני מחטיא את כל הזריקות הראשונות שלי ואז ההגנה כבר ממתינה לי בצבע ובוחנת אותי. ברגע שהקליעה תחזור אליי, הכל יפתח מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully