וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "דמיצ'ליס שם יד בגרון שלי, האנגלים צריכים לתת לי קצת יותר כבוד"

חלוץ ברצלונה התייחס לטענות בתקשורת האנגלית לפיהן הוא נשך את דמיצ'ליס ממנצ'סטר סיטי: "לא מבין למה הם עושים את זה, אולי הם נפגעו ממה שעשיתי להם במונדיאל האחרון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשך או לא? סוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לואיס סוארס שוב בכותרות. החלוץ האורוגוואי כיכב עם צמד ביום שלישי בניצחון של ברצלונה 1:2 על מנצ'סטר סיטי אבל התקשורת בעולם ובעיקר באנגליה עוסקת בשאלה האם סוארס נשך או לא נשך את מרטין דמיצ'ליס. כזכור, ב"דיילי מייל" הבריטי פרסמו רצף של ארבעה צילומי מסך ובהם נראה החלוץ האורוגוואי כשהוא מוריד את ראשו לכיוון היד של בלם סיטי, מרטין דמיצ'ליס, כשזו נשלחת אליו.

היום התייחס סוארס לפרשה הזו ואמר בראיון לתחנת רדיו באורוגוואי: "הוא (דמיצ'ליס) שם את היד שלו בגרון שלי. אני לא מבין למה הם (התקשורת האנגלית) רוצים לעשות את זה. הם רוצים לעשות צרות ורעש מיותר".

סוארס תקף והוסיף: "הם בטח נפגעו אחרי מה שעשיתי להם במונדיאל, אבל הם שכחו ששיחקתי באנגליה והם צריכים להראות לי קצת כבוד". סוארס הושעה שלוש פעמים במהלך הקריירה שלו על תקריות של נשיכה, כשהמקרה הכי מפורסם היה כמובן במונדיאל האחרון בו הוא נשך את ג'ורג'יו קייליני, אבל באנגליה כמובן זוכרים לחלוץ את תקרית הנשיכה עם ברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully