וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: בן בן יאיר מבקש לשחק בדרבי, טוקורה וגביש ייעדרו בשבת

26.2.2015 / 10:08

השחקן שמושאל ממכבי פתח תקוה חתם על מסמך לפיו הוא מתחייב לא לשחק מולה. עינב: "אם הוא יבקש לשחק, אנחנו נשתף אותו למרות הסעיף הזה". צמד הבלמים הפצועים יחמיצו את בית"ר

שחקן הפועל פתח תקוה, בן בן יאיר. קובי אליהו
ישחק בדרבי? בן בן יאיר/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה תצטרך להסתדר בשבת ללא הבלמים שלה מייקל טוקורה ועודד גביש. טוקורה נפצע בשבת שעברה בתיקו בסכנין ועל אף הנסיונות להכשירו השבוע, הוא לא יוכל לשחק. גביש נעדר כבר זמן ממושך ובתחילת השבוע ההערכות היו שהוא ייעדר עוד חודש וחצי, אולם אתמול כבר הגיעה אבחנה אחרת לפיה בתוך שבועיים הוא אמור להיות כשיר.

מנחם קורצקי תירגל השבוע מספר אפשרויות לציוות של מרכז ההגנה כאשר נראה שאורי פסו וצ'ימאזי אמבה ישחקו יחד, אף שגם גל אראל נלקח בחשבון. החלוץ בן בן יאיר שהושאל ממכבי פתח תקוה בהשאלת משנה אחרי שהושאל אליה בתחילת העונה ממכבי תל אביב, מבקש לשחק בדרבי בעוד שבוע אף שחתם על מסמך מול מכבי פתח תקוה לפיו הוא מתחייב לא להופיע במשחקים של הפועל פתח תקוה כשזו תפגוש את מכבי פתח תקוה. בהפועל פתח תקוה לא היו מודעים לחתימה של בן יאיר על המסמך ואחרי שהבינו שמכבי פתח תקוה לקחה מהם 50 אלף שקל עבור השאלת השחקן, אף ששאלה אותו בחינם ממכבי תל אביב, כועסים במועדון ומוכנים ליישר קו עם בן יאיר במידה שזה ירצה להפר את הסעיף ולשחק בדרבי.

"אנחנו נקבל כל מה שבן יבקש", אמר המנכ"ל יורם עינב. "אנחנו לא כועסים עליו חס וחלילה שלא עידכן אותנו עד כה בסעיף הזה שהוא לא ישחק נגד מכבי פתח תקוה. קיבלנו אותו בהשאלה שבע דקות לסיום חלון ההעברות והכל נעשה בלחץ, כך שהוא הסכים לחתום על כל דבר שהם ביקשו. יחד עם זה, אם בן יגיד שהוא רוצה לשחק בדרבי אף שחתם על הסעיף, אנחנו נקבל את זה ונשתף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully