וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט: "לא יודע בכמה משחקים באירופה באנו בסגל מלא"

26.2.2015 / 8:47

מכבי ת"א תחסר את סופו ולנדסברג במשחק נגד פנאתינייקוס (21:45, וואלה ספורט), והאמריקאי שעשוי להירשם בקרוב לליגה יודע: "לא דיברנו על ההפרש, דואגים יותר להשיג את הניצחון. אלכסנדר יכול לשחק בעמדה 5 ביורוליג". צפו בסרטון המיוחד של מכבי ת"א לקראת המשחק

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן לאתגר. לינהארט/קובי אליהו

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי) למשחקה הראשון בסיבוב השני של שלב הטופ 16 ביורוליג כשתארח את פנאתינייקוס היוונית (21:45, וואלה ספורט). הקבוצה של גיא גודס, שהפסידה ביוון ב-7 נקודות הפרש, מגיעה למשחק לאחר הזכייה בגמר גביע המדינה כשהיא יוצאת מתקופה לא טובה שכללה הפסד במשחק היורוליג האחרון שלה לאלבה ברלין בתל אביב. הצהובים יחסרו במשחק את הגארד סילבן לנדסברג שייעדר בחודש הקרוב בשל שבר מאמץ, וגם את הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס שלא התאושש עדיין מהפצעה בקרסול. מי שנרשם במקומם בסגל הוא הגארד הותיק ג'ו פורטה, שמשמש כשחקן האימונים של הצהובים בשנה וחצי האחרונות.

מי שדווקא זוכר לחיוב את המשחק ביוון הוא נייט לינהארט שקלע אז 18 נקודות, כשנכנס לנעליו של דווין סמית'. מכבי תל אביב תערוך ישיבה ביום שישי כדי להחליט האם לרשום את לינהארט למשחק הליגה, לאחר שהיה מחוץ לסגל מאז תחילת העונה. "אני לא מצפה ליותר מדי, אם ננצח ולא אשחק יותר מדי זה גם בסדר מבחינתי", אמר האמריקאי לקראת המשחק, "אנחנו ממש רוצים את הניצחון הזה אחרי ההפסד לאלבה, המאמן תמיד אומר שאנחנו צריכים לשמור על המגרש הביתי שלנו, ואם אנחנו רוצים להעפיל לשמונה הראשונות, זאת צריכה להיות המטרה העיקרית שלנו כרגע". על הרצון של קבוצתו לנצח ביותר מ-7 נקודות כדי להיות ביתרון במאבק הפנימי מול פאו אמר לינהארט: "לא דיברנו על ההפרש של הניצחון שאנחנו צריכים, אנחנו דואגים יותר להשיג את הניצחון. אם נגיע לסיטואציה הזאת, ננסה להבין מה אנחנו צריכים, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בלהשיג את הניצחון".

סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
איך מכבי תל אביב תסתדר בלעדיו? שחורציאניטיס/קובי אליהו

גם במשחק נגד הירוקים בסיבוב הראשון זכה לינהארט מן ההפקר כשדווין סמית' נעדר, והפעם ללא סופו ולנדסברג נראה שהסיטואציה היא אפילו מורכבת יותר עבורם, "אנחנו תמיד באים עם ביטחון. אנחנו תמיד בטוחים במה שיש לנו. אני לא יודע בכמה משחקים העונה באירופה הגענו בסגל מלא, זה לא חדש לנו. אולי זה קצת יותר משמעותי במשחק הזה, אבל אנחנו לא נבוא ונתחיל לתרץ, אנחנו עם ביטחון מספיק גדול כדי לנצח את המשחק הזה. אני חושב שג'ו אלכסנדר חזק מספיק כדי לשחק בעמדה מספר 5 גם באירופה, הוא שחקן טוב, ומשתפר בכל משחק, הוא תורם לנו הרבה מאוד".

כאמור, עד כה לא זכה האמריקאי שהגיע מונציה לשחק במסגרת הישראלית, אך עדיין היה חלק מחגיגות הזכייה בגביע בליל ראשון האחרון, "אנחנו כבר מורגלים לזה שאין לנו יותר מדי זמן לעשות שום דבר חוץ מלהתכונן למשחק הבא. זה היה ניצחון גדול בגמר הגביע, נהנינו מאוד בערב ההוא, אבל כבר ביום הבא היינו באולם ועבדנו, ככה שזה כבר מאחורינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

במכבי תל אביב הוציאו סרטון מיוחד כדי להכניס את האוהדים שלהם לעניינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully