וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי סנדרס עוזב את ה-NBA: "סובל מדיכאון וחרדות, זקוק למשמעות חדשה"

אחרי שנעלם באופן מסתורי, נתפס על שימוש בסמים ושוחרר ממילווקי, הסנטר המבטיח החליט לקחת פסק זמן: "ה-NBA גרמה לי ללכת לאיבוד". וגם: לברון ג'וניור כבר מקבל הצעות למלגה

שחקן מילווקי באקס לארי סנדרס. AP
וידוי אמיץ. לארי סנדרס/AP

ההיעלמות המסתורית של לארי סנדרס העסיקה את התקשורת האמריקאית חדשות לבקרים בתקופה האחרונה. הסנטר של מילווקי, שאמור היה להיות אחד מעמודי התווך שלהם העונה, נעלם למספר ימים וחזר, נתפס על שימוש במריחואנה, נפצע שוב' ובסוף השבוע האחרון החליט לעזוב, למרות שהחזיק בחוזה של קרוב ל-21 מיליון דולר לשתי העונות הנוספות. היום (רביעי) סנדרס בעצמו חשף את הסיבות לכך, והודה בגילוי לב כי הוא סובל בתקופה האחרונה מחרדות ודיכאונות, וכי החליט לקחת פסק זמן מכדורסל מקצועני.

"אני יודע שנעלמתי לזמן מה, ואנשים תוהים למה. האמת היא שהייתי מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי בנסיונות לטפל בדיכאונות והחרדות מהן אני סובל לאחרונה. בזמן הזה למדתי הרבה על עצמי והבנתי שאני צריך להקדיש את חיי כדי לנצל את הזמן והאנרגיה שלי לדברים אחרים. אני אוהב מאוד כדורסל ואם יום אחד ארגיש שארצה לחזור לשחק שוב, אעשה את זה. היית חייב לקחת החלטות קשות וללכת אחרי האינטואיציה שלי. אני זקוק לזמן ולמרחב כדי ליצוק משמעות אמיתית לחיי".

סנדרס סיפר כי "כשאתה מגיע ל-NBA, שופכים עליך כמויות של כסף משום מקום. אנשים מסביבך משתנים אוטומטית. אף אחד לא מנסה להדריך אותך, לומר לך מה עליך לעשות ולא לעשות. אז אתה הולך לאיבוד, וככה גם כל הכסף שהרווחת. הלוואי שהייתי יכול להיפרד מהבאקס כמו שצריך. הייתי רוצה לומר להם שכל זה לא קרה בגללם.

"אני יודע שמהצד זה נראה כמו דבר מושלם. אנשים אומרים, 'איך אתה יכול להיות לא מאושר שם? איך יכול להיות שאתה לא רוצה להיות שם?'. הערכים שלי והקשר שלי עם האנשים שאני אוהב זה העושר האמיתי שלי. זה עושר מתמשך".

אגב, סנדרס הגדיר את עצמו כך: "אני לארי סנדרס. אני בן אדם. אני אבא. אני אמן. אני סופר. אני צייר. אני מוזיקאי. ולפעמים אני משחק כדורסל".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
עתיד ורוד. לברון/AP

לברון ג'יימס טוען שבנו בן ה-10, לברון ג'יימס ג'וניור, כבר מקבל פניות ממכללות ברחבי ארה"ב, כולל אפילו מכללות שהציעו לו מלגות כדורסל. "כן, הוא כבר קיבל כמה הצעות", סיפר כוכב קליבלנד, "זה מטורף. זה אמור להיות לא חוקי. לא יכול להיות שיגייסו ילדים בני 10". יש לציין, עם זאת, שאין מניעה כזאת על פי חוקי ה-NCAA.

לאחרונה הופיעו ברשת מספר סרטונים של בנו של לברון בקבוצת בית הספר שלו, אחת מהן לברון הפיץ בעצמו בטוויטר, שבו הוא קולע ומחלק אסיסטים. "הוא משחק כמוני", סיפר אז לברון, "יש לו ראיית משחק, הוא תמיד מעדיף למסור ולסדר מצבים לחברים. רוב הילדים בימינו מתרכזים בעיקר בלקלוע".

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס: "זה ההישג הגדול בקריירה שלי לצד האליפויות"

לכתבה המלאה

עדיין לא חזיתם בתופעה? צפו בביצועיו של לברון ג'וניור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully