וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עונה לתקשורת: "אתם מתעסקים יותר ממני במשבר שלי"

25.2.2015 / 21:52

כוכב מכבי תל אביב כבש ב-1:1 עם קרית שמונה, אך השיב לטענות על ירידה ביכולתו: "מה שחשוב זה מה שחושבים עלי בתוך המועדון". פאקו: "כשגילי נפצע, איבדנו שליטה במרכז המגרש"

one

עד שכבר נראה היה שמכבי תל אביב עולה חזרה על דרך המלך ומשיגה ניצחון חשוב על קרית שמונה בחוץ, בא שמעון אבוחצירא ועמוק בתוך תוספת הזמן קבע 1:1 במשחק הראשון ברבע גמר הגביע. ערן זהבי הספיק לעקוץ עם שער בדקה ה-44, אך האלופה שוב לא הרשימה, וסופרת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. אם לא די בכך, גילי ורמוט נפצע במהלך המשחק והוחלף על ידי דור מיכה.

מאמן הקבוצה, פאקו אייסטרן, אמר "הולך להיות קשה בגומלין. היה עדיף לסיים עם 0:1. זה היה ודאי נותן לנו יתרון טוב יותר לקראת הגומלין, אבל בסך הכל עשינו תיקו עם שערים במשחק חוץ וזו מקדמה לא רעה. אני חושב שהיו לנו דקות טובות בעיקר בתחילת המחצית השנייה, אבל אחרי שגילי ורמוט נפצע, איבדנו את השליטה במרכז השדה וקרית שמונה צירפה עוד שחקני התקפה והיה יותר קשה לשמור על היתרון. יש לנו עוד עבודה כדי להשתפר ואני מאמין שניראה יותר טוב כבר בקרוב".

"ברור שרצינו שה-0:1 יספיק, זו הייתה תוצאה מאוד טובה", הודה ערן זהבי בסיום. "הגומלין בבית וזה יתרון מבחינתנו. התקשורת מתעסקת יותר ממני במתי אני מבקיע ומתי לא. לפעמים אני משחק טוב ולא מבקיע ואתם עושים מזה משבר. אני מתעסק רק בלעזור לקבוצה ולא במה חושבים עלי. מה שחשוב זה מה חושבים עלי בתוך המועדון".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "אנחנו מאמינים במשחק ההגנה שלנו ובטח במשחק ההתקפה. לקרית שמונה יהיה קשה מאוד בבלומפילד, הם יסתגרו ובטוח שנהיה דומיננטיים".

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, דור מיכה, איתן טיבי. ג'יני
אי אפשר להסתיר את האכזבה. שחקני מכבי תל אביב/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully