וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המיסוי הגבוה: אוסטין אג'ידה דורש להגדיל את שכר הנטו

25.2.2015 / 16:49

פיצוץ במגעים? השוער הודיע להנהלה כי הוא מסרב להצעה שהוגשה לו. הבעלים אלונה ברקת תחדש המגעים לגבי לארי קאיודה, וואקמה ואולי גם אופיר מרציאנו לקראת שלב הפלייאוף

one

הפועל באר שבע תחדש עם פתיחת הפלייאוף העליון את ההכנות לעונה הבאה. כפי שפורסם כאן אתמול, הבעלים אלונה ברקת מנסה להחתים שחקנים בכירים ללא קשר לזהות המאמן הבא. ברקת שוחחה עם גורמים בנתניה לגבי לארי קאיודה, שכרגע מסרב לעבור, וזאת לאחר שכבר ניסתה לרכוש אותו יום לפני תום חלון ההעברות בחודש ינואר. גם אנתוני אווקמה על הפרק. באר שבע תגביר את המאמצים לסגור עם דובב גבאי וסיראז' נאסר. המחזור האחרון של העונה הסדירה ייפתח ב-14 במרץ.

אבל הפערים עם גבאי ונאסר אינם גדולים יחסית לבעיות שהתפתחו עם אוסטין אג'ידה. השוער הודיע בימים האחרונים להנהלת הקבוצה כי הוא מסרב להצעה שהוגשה לו ודורש להגדיל את שכר הנטו שלו, למרות שהמיסוי מעלה את שכרו הברוטו בכ-25 אחוז. המשמעות היא שבאר שבע תצטרך להגדיל את שכרו של המשתכר המוביל בקבוצה ב-30 אחוז לפחות. כרגע, רק מכבי תל אביב תהיה מסוגלת לשלם את שכרו ומסר ברוח הזו כבר נשלח מכיוון השוער לצהובים. בבאר שבע יודיעו לשוער כי המגעים יסתיימו לכאן או לכאן בחודש הבא, כיוון שהקבוצה רוצה להתכונן כראוי לליגה האירופית, כשהיא יודעת מי יהיה השוער שלה בעונה הבאה. אם אג'ידה לא יגיע, ייתכן שברקת תרכוש את אופיר מרציאנו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, באר שבע ניסתה לבצע ביום האחרון של ההעברות מהלך לפיו השוער יעבור ובתמורה אוסטין אג'ידה יעבור לרעננה, בעסקה סיבובית שבמסגרתה היה אמור אווקמה לעבור לבאר שבע.

"לאף אחד במועדון אין ספק שאג'ידה לא מחכה לנו ובוחן אופציות אחרות. כרגע, הפערים בין הצדדים גבוהים מאוד", אמר מקורב למשא ומתן שאישר: "באר שבע תצטרך לשפר משמעותית את ההצעה שלה, כדי שהוא יישאר בקבוצה. אחרת, אג'ידה ייבחן הצעות אחרות, מהארץ ומחו"ל". גם בסביבתו של השוער מודים שאם יעבור לקבוצה אחרת בישראל זה יהיה רק למכבי תל אביב.

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רק מכבי תל אביב תהיה מסוגלת לשלם את שכרו ומסר ברוח הזו כבר נשלח מכיוון השוער לצהובים. אג'ידה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully