וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע? אליפות? ברקת כבר מתכננת את העונה הבאה בבאר שבע

24.2.2015 / 10:14

על פי גורמים במועדון, בעלי באר שבע מכינה את הקרקע לבניית הסגל. אתמול, בערב גיבוש בביתה, היא גיבתה את המאמן: "מאמינה בכם ובאלישע לוי". מחיר אחיד למשחק נגד קרית שמונה: 50 שקלים

one

אלונה ברקת ממתינה לסיום העונה כדי להחליט סופית מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה. בעלי באר שבע סיפרה לאחרונה למקורביה כי הייתה רוצה לראות מאמן בעל ניסיון אירופי במידה ולוי לא ימשיך, אך אינה פוסלת גם את האפשרות שזה יסיים את העונה עם תואר ויקבל הצעה לעונה נוספת. בינתיים, על פי גורמים במועדון, ברקת מכינה את הקרקע לקראת העונה הבאה ובודקת אפשרות לחזק את הסגל.

כך למשל בימים האחרונים שוחחו גורמים במכבי נתניה עם ברקת והציעו לה לרכוש את לארי קאיודה אותו רצתה לצרף בינואר. ברקת עדיין מתעניינת בשחקן, אך מחכה להתפתחויות בגזרת של עירוני קרית שמונה שנמצאת במגעים לרכישתו. בימים האחרונים שוחחה עם נציגו של הבלם דן מורי, וגם קבעה לשוחח עם אשר אלון בתום העונה בנוגע לאפשרות להחתים את אנתוני וואקמה, ועם ג'קי בן זקן בנוגע לאופיר מרציאנו, למקרה שאוסטין אג'ידה לא ימשיך. "יכול להיות שבסופו של דבר יגיע רק שחקן אחד מהרשימה, אבל בכל מקרה, זה מרמז על חשיבה נכונה לשדרג את המועדון צעד נוסף בעונה הבאה".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. קובי אליהו
חושבת קדימה. ברקת/קובי אליהו

אגב, אתמול קיימה הקבוצה ערב גיבוש בביתה של ברקת בה השתתפו השחקנים והצוות המקצועי. ברקת עצמה לא התייחסה כמובן לעונה הבאה, ורק ניסתה לדרבן את השחקנים. גם אלישע לוי נכח כמובן באירוע. "אלונה הרגישה שיש לחץ מסוים בקבוצה, ועשתה טוב כשגיבשה אותם", אמרו במועדון. ברקת אמרה לשחקנים: "אני מאמינה בכם, באלישע לוי ובצוות המקצועי, וגם אלישע מאמין בכם. רק יחד נצא מהמצב".

עוד באותו נושא

אלישע לוי: "בוזגלו פחות טוב לאחרונה. יש עליו עומס גדול"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל רעננה, אנתוני וואקמה. מגד גוזני
יגיע? וואקמה/מגד גוזני

ומי יעמוד על הקווים במידה שלוי לא ירצה להמשיך או יעזוב? כפי שנכתב כאן, ברקת רוצה מאמן בעל ניסיון אירופי, ברק בכר, או רוני לוי שמחוזר על ידי מכבי חיפה. יחד עם זאת, בשיחות הדגישה ברקת כי היא לא ממהרת לסכם עם מאמן לפני שהמטרות יסתיימו העונה. בימים הקרובים תנסה ברקת למצות את המשא ומתן עם דובב גבאי וסיראז' נאסר, ששניהם עשויים לחתום במועדון לעונה נוספת. לגבי אוסטין אג'ידה, במועדון ינסו למצות איתו את המשא ומתן בימים הקרובים, אחרת ברקת עשויה ללכת שוב חזק על אופציית אופיר מרציאנו. הקבוצה תחזור לאימונים היום. במועדון מקווים להכשיר את רועי גורדנה ושלומי ארבייטמן עד המשחק מול קרית שמונה ביום ראשון.

לקראת משחק הצמרת החשוב בראשון, החליטה ברקת על מחיר כרטיס מוזל לכניסה שיהיה אחיד ויעמוד על 50 שקלים לכל הגילאים.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
ימשיך? לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully