וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בוזגלו פחות טוב לאחרונה. יש עליו עומס גדול"

23.2.2015 / 9:37

מאמן באר שבע התייחס לביקורות כלפי החלק ההתקפי. במועדון טוענים: "המשך דרכו של אלישע תלוי רק בתוצאות". בקבוצה רוצים את דן מורי. הכיסאות באצטדיון החדש יהיו בצבע בורדו

one

הפועל באר שבע נמצאת עדיין חזק במאבקים בצמרת ליגת העל ובגביע המדינה, אבל עושה רושם שבמועדון יש מחשבות גם לגבי העונה הבאה. אלונה ברקת לא מתכוונת להודיע על זהות המאמן לפני שיתברר היכן הקבוצה תסיים העונה בשני המפעלים, אבל היא חושבת כיצד לשדרג את הקבוצה בעונה הבאה. בימים האחרונים עלתה אפשרות שהמועדון יחתים כבר בתחילת הקיץ את הבלם דן מורי, שחקנה של ויטסה ארנהם. שיחה בעניין כבר נערכה בין נציגיו להנהלת באר שבע. מורי שלא שיחק עד לאחרונה, רשם שלוש הופעות במהלך החודש. אתמול הוא נכנס לדקה אחת בלבד בניצחון 1:2 על טוונטה. המטרה של ברקת היא להחתים בלם ישראלי בכיר במהלך הקיץ. מורי מסיים חוזה בן שלוש שנים בתום העונה. ברקת רוצה מאוד להחתים גם את אנתוני וואקמה מהפועל רעננה ובתום העונה יחלו שיחות בעניין עם אשר אלון.

בעניין אחר: הביקורת שנשמעה בימים האחרונים על המספרים של החלק ההתקפי, לא פסחה על אלישע לוי, שהסביר את הטענות שהושמעו בימים האחרונים כלפי מאור בוזגלו, שלא כבש בחודשיים האחרונים. כזכור, אתמול הגיבו שחקנים בקבוצה וטענו כי קשה להאשים את בוזגלו באנמיות של החלק ההתקפי, לאור תרומתו בתחילת העונה: "בוזגלו באמת בתקופה האחרונה פחות טוב. הוא עייף פיזית וקצת שחוק. יש עליו עומס גדול של משחקים. צריך לתת לו להתאושש". למרות הדברים, במועדון מצפים לשיפור מהיר אצל אליניב ברדה, בוזגלו ומליקסון. "זה הזמן שלהם להוכיח שהם מסוגלים לסחוב את הקבוצה עד הרגע האחרון", אמרו במועדון.

ברקת טענה אתמול כי אין כל מתיחות בינה לבין אלישע לוי. השניים אף שוחחו מיד לאחר המשחק מול מכבי נתניה, ולדברי גורמים במועדון לא נראה כי בין השניים קיימים משקעים או קיימת מתיחות על רקע מקצועי. יחד עם זאת, כפי שסברו מקורביה אתמול, בהתאם לתוצאות, אם לוי לא ימשיך היא תרצה לראות את ברק בכר בקבוצה. זו העונה השלישית של לוי כמאמן הקבוצה. בעונה הראשונה היא סיימה במקום השמיני, השני בפלייאוף התחתון, עונה שבה הקבוצה בעיקר נשענה על שחקנים שחתמו לעונה אחת. עונה אחר כך, העונה שעברה, ברקת שדרגה את הקבוצה עם חזרתם של שחקנים מובילים כמו אליניב ברדה ומאור בוזגלו לישראל. הקבוצה סיימה במקום השני, מתחת למכבי תל אביב ומעל עירוני קרית שמונה, והודחה בחצי גמר גביע המדינה על ידי האחרונה. העונה, שלושה מחזורים לסיום הליגה הסדירה ולפני הפלייאוף, באר שבע ממוקמת שלישית, ובשבוע הבא צפויה להעפיל לחצי הגמר.

"בסופו של דבר אלישע לוי ייבחן בתוצאות. את הסיכומים נעשה בסוף. אנחנו לא עוסקים כרגע בהמשך דרכו אבל ברור שהכל תלוי בתוצאות", הסבירו בבאר שבע, שם מקווים שהמאמן יוביל את הקבוצה לתואר העונה.

אתמול הודיע ראש העירייה רוביק דנילוביץ' כי הכיסאות באצטדיון, שאמור להיות מוכן בתוך כחצי שנה, יהיו בצבע בורדו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת גיורא אנטמן. קובי אליהו
ברקת טענה שאין מתיחות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully