וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה של גרשון התקבלה: דן שמיר ימונה למאמן העתודה

25.2.2015 / 15:49

המאמן שפוטר מאילת ושימש בעבר כעוזר מאמן הבוגרת ינסה להשאיר את העתודה באליפות אירופה דרג א', אחרי שדרוקר החליט לעזוב. גרשון המליץ על הקמה מחדש של נבחרת הגבוהים

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ניב אהרונסון
אתגר חדש. דן שמיר/ניב אהרונסון

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל המליצה היום (רביעי) על דן שמיר כמאמן נבחרת העתודה. בישיבה שהתקיימה היום עם המנהל המקצועי של האיגוד פיני גרשון, הוחלט פה אחד להמליץ על שמיר כמאמן הנבחרת בפני הנהלת האיגוד. שמיר אמור לחזור לעבוד באיגוד הכדורסל אחרי הפסקה בת קיץ אחד. בעבר שימש שמיר כעוזרו של אריק שיבק בנבחרת ישראל ולפני שני קיצים אימן את נבחרת הקדטים. שמיר יחליף את שרון דרוקר שהחליט לא להמשיך בתפקיד אחרי שלוש שנים בהם העלה את הנבחרת מדרג ב' ובקיץ האחרון סיים איתה במקום השביעי באירופה. לשמיר מצפה משימה לא קלה.

הנבחרת הוגרלה לבית עם סרביה, בולגריה, יוון ולטביה באליפות שתתחיל ב-7.7 באיטליה וכדי לעלות לשלב השני היא תהיה חייבת לסיים בין שלוש הראשונות. אם לא תסיים בין שלוש הראשונות היא עלולה לרדת לדרג ב', מכיוון ששבע משמונה האחרונות ירדו לדרג ב' בעקבות החלטת פיב"א להקטין את מספר המשתתפות מ-20 כיום ל-16 בעתיד. מינויו הצפוי של דן שמיר משלים את תמונת מאמני הנבחרות בגברים ונשים. ארז אדלשטיין יאמן את נבחרת הגברים, דן שמיר את העתודה, שרון אברהמי את הנוער ורמי הדר את הקדטים. בנשים, עדן ענבר יאמן את הבוגרת, נמרוד מיטל את העתודה ונערות ולירן בראל את הקדטיות.
[
בנוסף המליץ גרשון על הקמה מחדש של נבחרת הגבוהים ובקרוב ימליץ על מאמן אחד או יותר שיעבדו עם הגבוהים כשגרשון מעדיף שחקן עבר גבוה לתפקיד זה.

- פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נבחרת הגבוהים תוקם מחדש? גרשון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully