וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א: "המועדונים לא יפוצו, יש זמן להתכונן למונדיאל בחורף"

ז'רום ואלקה, המזכיר הכללי של פיפ"א, הבהיר כי המועדונים האירופאים, שזועמים על הזזת הטורניר בקטאר לנובמבר-דצמבר 2022, לא יקבלו פיצוי למרות דרישתם. הגמר: ב-23 בדצמבר?

ג'רום ואלקה מזכ"ל פיפ"א בהגרלת הבתים מונדיאל 2014. רויטרס
פיפ"א מקשיחה עמדות. ואלקה/רויטרס

יממה לאחר ההודעה הדרמטית של פיפ"א, לפיה כוח המשימה המיוחד של הארגון המליץ באופן רשמי על קיום מונדיאל 2022 בקטאר בחודשים נובמבר ודצמבר, התייצב היום (רביעי) מזכ"ל הארגון, ג'רום ואלקה, אל מול המיקרופונים וסיפק כמה הסברים ופרטים מעניינים.

ואלקה נשאל לגבי התגובה הנזעמת של חלק גדול מהקבוצות האירופאיות הבכירות, שטוענות שמונדיאל בחורף יפגע קשות במהלך הסדיר של העונה שלהן: "אני חושב שאנחנו פשוט צריכים לקבל את המצב...", אמר ואלקה, "למה שנתנצל היום על החלטה שקיבלנו רק אתמול? זה לא מושלם, אנחנו יודעים את זה. אבל למה הם מדברים על פיצויים לקבוצות? למה כולם צועקים ואומרים שאי אפשר לעשות את המונדיאל בחורף? זה אפשרי. המועדונים לא יקבלו שום פיצוי. שבע שנים זה מספיק זמן כדי להתכונן בהתאם".

על פי רשת "סקיי ספורטס", גורמים באופ"א אישרו כי הם אלה שהציעו לקיים את גמר המונדיאל ב-23 בדצמבר, אולם אמש פורסמה באתר הליגה הספרדית הודעה רשמית לפיה הנהלת ה"לה ליגה" והנהלת הפרמיירליג מתנגדות לקיום הטורניר בחורף. בכל מקרה, המונדיאל צפוי להתקצר מ-32 ימים ל-28, במטרה להקל על הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully