וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "אם לברון יכול לחזור הביתה אז למה לעזאזל אני לא?"

KG הוצג במינסוטה, רגע לפני הבכורה. עיתונאי מקומי בן 94 סיפק רגע מרגש במיוחד. כוכבי הליגה מחזקים את דרק רוז, שיעבור ניתוח. עימות בין קרלייל לרונדו הוביל לספסולו של הרכז

קווין גארנט מינסוטה טימברוולבס. AP
נרגש מאוד. גארנט שוב עם הטימברוולבס/AP

רגע לפני הבכורה המחודשת והמרגשת שלו במינסוטה, אליה חזר לאחר שמונה שנות הפסקה ביום האחרון של חלון ההעברות ב-NBA ובזכות הטרייד עם ברוקלין, קווין גארנט הוצג הלילה (בין שלישי לרביעי) בביתו החדש-ישן והחגיגה הייתה גדולה.

את רגע השיא של האירוע סיפק כבר עם תחילתו אגדה מקומית אחרת, העיתונאי בן ה-94 (!) סיד הארטמן, שקם ממקום מושבו בשורה הראשונה והשתחווה בפני גארנט.

בהמשך, KG אמר: "זה מושלם. זה כמו אגדה וזה הסיום המושלם שלה. ככה אתה רוצה לסיים את הסיפור שלך. לא אהבתי את הדרך בה עזבתי, כי רציתי להביא אליפות ראשונה למועדון. עכשיו חשבתי לעצמי 'אם לברון יכול לחזור הביתה אז למה לעזאזל אני לא יכול?', וחזרתי".

מיותר לציין שהידיעה על הפציעה החדשה של דרק רוז תפסה רבים בליגה בהלם, בעיקר את ראשי הבולס שראו איך כל ההשקעה של השחקן ושלהם בשיקום הארוך שלו שוב יורדת לטימיון. רוז קרע את הרצועה במשחק הראשון של הפלייאוף בעונת 2011/12 ולא שיחק כלל בעונה שלאחר מכן. ב-2013/14 הוא חזר לעשרה משחקים בלבד לפני שנפצע במיניסקוס של ברך ימין והעונה, אחרי קאמבק טוב שכלל זכייה עם ארצות הברית באליפות העולם ויכולת משתפרת, שוב נפגע באותו מיניסקוס. בשיקגו הודיעו שהוא יצטרך ניתוח ומועד החזרה שלו לא ברור, אבל כמעט בוודאות לא יהיה העונה. בקבוצה החליטו, יחד עם רוז, לנסות לטפל באזור הבעייתי ולא לחתוך אותו, על מנת להשאיר לשחקן צ'אנס לחזור למגרשים.

לברון ג'יימס מיהר לצייץ: "אני מרגיש נורא עבור D רוז! תישאר עם הראש למעלה אחי ותהיה חזק". מארק סטיין, כתב ESPN, צייץ: "חדשות עצובות בצורה מדהימה ומחליאות משיקגו. אין לי מילים. דווקא כשרוז שיחק את הכדורסל הכי טוב שלו מזה שנים". ג'ון וול: "מתפלל עבור אחי. אני מאחל לך החלמה מהירה". דיאנדרה ג'ורדן: "לעזאזל, אני שונא את זה. תחלים במהרה D, אני מתפלל עבורך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

ולאירוע המוזר של הלילה. במהלך הרבע השלישי, כשטורונטו עוד הובילה 53:62 על דאלאס (שניצחה לבסוף 92:99), ריק קרלייל הזעיק פסק זמן. בדרכו אל הספסל, הרכז של המאבס, רייג'ון רונדו, נקלע לעימות מילולי עם מאמנו ריק קרלייל. מאותו רגע ועד לסיום, קצת יותר מ-20 דקות, רונדו לא שיחק וקרלייל אמר בסיום: "זה משחק עם אמוציות והיו חילוקי דעות", אך סירב לומר האם הספסול היה עונש. רונדו עצמו הוסיף: "ניצחנו. תדברו על זה עם ריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully