וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סמפדוריה: "זאמפריני איים להרוג אותי"

מאסימו פררו טוען כי ניסה לצרף את אדגר בארטו, אבל זכה לתגובה אלימה מצד נשיא פאלרמו: "הוא השמיע איומים על חיי. הוא צריך לראות כמה שחקנים הוא לקח מאחרים בצורה לא ג'נטלמנית"

נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפריני. GREGORIO BORGIA, AP
"חצה את הגבול". זאמפריני/AP, GREGORIO BORGIA

מאוריציו זאמפריני, נשיאה של פאלרמו, ידוע כאדם קפריזי ומאוד לא קונבנציונלי, ואל שורת השערוריות שבהן הוא היה מעורב ניתן לצרף לפחות עוד אחת: נשיאה של סמפדוריה, מאסימו פררו, טוען כי זאמפריני איים על חייו אחרי שהוא ניסה לצרף את אדגר בארטו, קפטן פאלרמו. מתברר כי השחקן שחוזהו מסתיים בסוף העונה מסרב להאריך את חוזהו וכחלק מכך שמו נקשר כמועמד אפשרי להגיע הקיץ לסמפדוריה.

"זאמפריני העליב אותי, והשמיע איומים על חיי. עכשיו בכנות הוא חצה את הגבול", אמר פררו. "אני קיבלתי שלושה חודשי הרחקה על זה שעשיתי בדיחה, ועכשיו אני מצפה שמערכת הצדק תתערב מכיוון שלי זה הספיק. הוא התפרסם מזה שהוא מעליב אותי. מספיק עם זה. דיברתי איתו כדי לבקש את בארטו והוא איים להרוג אותי".

נשיא סמפדוריה המשיך ותקף: "זאמפריני צריך להסתכל על עצמו טוב וצריך לחשוב כמה שחקנים הוא לקח מאחרים בצורה לא ג'נטלמנית. דיברתי איתו ואמרתי לו שאפשר לדון לגבי בארטו, אבל אני מכבד אנשים מבוגרים ולכן הוא צריך להישאר רגוע. אני מסתדר היטב עם כל הנשיאים שאינם רעים. מפעם לפעם זאמפריני מאבד את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully