וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "התוצאה הוגנת, יכולנו לכבוש שערים נוספים"

ביובנטוס חגגו את ה-1:2 על דורטמונד. קרלוס טבס: "הגומלין יהיה קשה מאוד". פירלו צפוי להחמיץ את רומא בשני. רויס: "השער שלנו לא נתן את הביטחון שחשבנו שהוא ייתן". קלופ: "התוצאה בסדר"

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מי יעצור אותו? טבס/רויטרס

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות מספקים יופי של כדורגל עד כה, וכך קרה גם אתמול (שלישי) בשני המשחקים המרתקים הנוספים שקיבלנו. ברצלונה עשתה צעד משמעותי לעבר העפלה לרבע הגמר עם שני שערי חוץ חשובים ב-1:2 על מנצ'סטר סיטי, אך סיימה את המשחק בטעם חמצמץ עם החמצת פנדל של ליאונל מסי בדקה ה-90. יובנטוס השיגה ניצחון 1:2 על דורטמונד בטורינו, ויודעת שלקראת הגומלין בגרמניה הכל פתוח.

יובנטוס ניצחה 1:2 את דורטמונד

המספרים: יובנטוס - דורטמונד

* אלברו מוראטה הוא הספרדי הרביעי שכובש עבור מועדון איטלקי בליגת האלופות. קדמו לו חוסה מארי (מילאן), חוסה קאייחון (נאפולי) והחבר פרננדו יורנטה (יובנטוס).

* קרלוס טבס כבש ארבעה שערים בשבעת משחקיו האחרונים בליגת האלופות. היו לו רק שישה ב-33 המשחקים הקודמים.

* יובנטוס נותרה עם הפסד בודד במסגרת אירופית באצטדיונה החדש (9 ניצחונות ו-6 תיקו).

- מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
"אנחנו יודעים שדורטמונד קבוצה מאוד, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות והכל הלך כשורה". אלגרי/GettyImages

יובה אומנם ניצחה את דורטמונד 1:2, אבל גם תיסע למשחק החוץ בגרמניה עם תוצאה מאוד שבירה וגם ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא אנדראה פירלו במשחק העונה של הסרייה A, מול רומא ביום שני הקרוב.

ג'ורג'ו קייליני, שהטעות שלו סידרה לדורטמונד את שער החוץ היקר, אמר: "כשאתה מחליק ככה ואתה השחקן האחרון בדרך לשער, אתה רק יכול להתפלל שהחלוץ יעשה טעות. חבל. מסכן בופון, כי הוא לא יכול היה לעשות שום דבר. אחרי ה-1:1 היה להם מומנטום, אבל במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו אוהבים. הם יודעים לנצל שטחים פתוחים, אבל גם אנחנו מגיעים למצבים והצלחנו לנצל שניים מהם ולכבוש".

קרלוס טבס, שכבש את הראשון של יובנטוס והיה מסוכן מאוד גם בהמשך, אמר: "הם כבשו כי ביצענו טעות, אבל בסך הכל שיחקנו טוב. אני חושב שמשחק הגומלין יהיה קשה מאוד, לא רק בגלל שזה באצטדיון שלהם, אלא גם כי בליגת האלופות אתה אף פעם לא יכול לחשוב שתוצאה מסוימת היא טובה לך".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי: "התוצאה הוגנת, אולי יכולנו לכבוש שערים נוספים. היו לנו כמה הזדמנויות, במיוחד במחצית השנייה. שיחקנו טוב מאוד במחצית הזו. אנחנו יודעים שדורטמונד קבוצה מאוד, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות והכל הלך כשורה. יכולנו לנצל עוד כמה מצבים בהתקפות מתפרצות, אבל אנחנו שמחים על הניצחון ועכשיו נחזור להתרכז בליגה. אתה חייב לשחק מצוין נגד קבוצה כמו דורטמונד, אבל שיחקנו בבית אז אולי זה גרם להם לשחק מעט פחות אגרסיבי".

מרקו רויס שחקן דורטמונד (שמאל) עם נורי שאהין. GettyImages
"במחצית השנייה לא היינו מסוכנים מספיק, אבל הכול עדיין פתוח". רויס חוגג עם שאהין/GettyImages

מרקו רויס, שכבש את שער השוויון הזמני של דורטמונד, אמר: "אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להגן הרבה יותר טוב מאיך שהגנו בשני השערים שספגנו. במחצית חשבתי ששלטנו במשחק. עכשיו אנחנו צריכים לתקן את זה בגומלין. השער שלנו לא נתן לנו את הביטחון שחשבנו שהוא ייתן. במחצית השנייה לא היינו מספיק מסוכנים, אבל הכל עדיין פתוח".

מאמן דורטמונד יורגן קלופ: "היו כמה מצבים במחצית הראשונה בהם יכולנו לבצע את ההתקפות בצורה מוצלחת יותר. שיחקנו טוב וגרמנו ליובה הרבה בעיות במחצית הראשונה, אבל השערים שספגנו היו כאלה שקשה מאוד לקבל. הראינו תגובה טובה לאחר שנקלענו לפיגור 1:0 והצלחנו לשחק טוב. לפני השער השני שלהם היינו יותר מדי פאסיביים. אנחנו יכולים וחייבים להגן הרבה יותר טוב במצבים כאלה. במחצית השנייה היו לנו רק מצב או שניים, בעוד שליובה היו שני מצבים טובים. מנקודת המבט הזו, התוצאה היא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully