וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לנצח: 93:102 לקליבלנד בדטרויט, בכורה לפרקינס

הקאבס חזרו מפיגור 14 בעיר המכוניות בדרך לניצחון 17 ב-19 משחקים. לאב צלף 8 שלשות, לברון עבר את פיפן באסיסטים והתרגש, הסנטר זכה לדקות ראשונות והקבוצה של בלאט דוהרת

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ועכשיו, גולדן סטייט. בלאט/AP

מאזן: 22:36

המשחק הבא: בבית מול גולדן סטייט, בין חמישי לשישי, 3:00

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס סיים עם 19 נקודות, 11 אסיסטים ושבעה ריבאונדים והוביל את הקבוצה במדד הפלוס/מינוס עם +27. קווין לאב היה הקלע המצטיין עם 24 נקודות (כולן הגיעו משמונה שלשות) וקטף 9 ריבאונדים, קיירי אירווינג הוסיף 18 נקודות וחמישה אסיסטים.

seperator

זו לא הייתה תצוגת תכלית כמו בניצחונות האחרונים על וושינגטון וניו יורק, אבל הקאבס נסעו למקום בו הם לא ממש אהובים, בלשון המעטה וחזרו עם ניצחון חשוב נוסף, 93:102 על דטרויט, בעיקר בזכות מחצית שנייה הגנתית נפלאה, בה ספגו רק 31 נקודות, ארבע פחות מאשר בכל הרבע השני. מי שתרם את חלקו היה קווין לאב, שצלף וצלף מחוץ לקשת, 8 מ-14 בסך הכול. קליבלנד ממשיכה לדהור עם ניצחון שלישי רצוף מאז פגרת האולסטאר ו-17 מ-19 האחרונים. בלילה בין חמישי: הווריורס מגיעים לקיו למשחק ענק.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
שמונה שלשות ללאב/AP

הרבע הראשון התנהל בצורה שקולה, אבל ההגנות לא ממש הופיעו. קווין לאב קלע שלוש שלשות רצופות והקאבס כבר עלו ל-8:17 לפני שדטרויט חזרה. שלשה של ג'יימס ג'ונס, כמעט עם הבאזר, סידרה לקליבלנד יתרון 27:30. אחרי המנוחה, הפיסטונס העלו את הרמה שלהם וריצת 3:16 עזרה להם לפתוח פער של שבע נקודות. הקאבס המשיכו להציג כדורסל נרפה והמחצית הסתיימה ב-53:62, כשרג'י ג'קסון קולע שלוש פעמים מהקו ברגע האחרון אחרי עבירה שטותית של קיירי אירווינג.

אלא שאחרי 35 נקודות שספגו ברבע השני, השחקנים של דייויד בלאט חזרו שונים לגמרי מחדרי ההלבשה. דטרויט עוד פתחה את המחצית עם חמש נקודות שהעלו אותה ליתרון שיא, 53:67, אבל מאותו רגע, רק קליבלנד הייתה על המגרש. ריצת 3:20, שהסתיימה עם עוד צמד שלשות של לאב בשתי התקפות רצופות, החזירה את היתרון לאורחים ועוד ריצה בתחילת הרבע האחרון, הפעם של 0:9, העלתה אותם לפער דו ספרתי ולמעשה סגרה את המשחק. אגב, לברון, שסיים עם 11 אסיסטים, עקף את סקוטי פיפן והגיע ל-6,142 אסיסטים בקריירה, הכי הרבה עבור פורוורד. בסיום הוא היה נרגש ואמר: "זה יותר גדול עבורי מאשר לעקוף את אלן אייברסון בנקודות".

כאמור, לאב הוביל עם 24, לברון קלע 19 וקיירי 18. טימופי מוזגוב סיים עם 14 וארבע חסימות, אימן שאמפרט קלע 8, ג'יימס ג'ונס 6, ג'יי אר סמית' וטריסטן תומפסון 4, מתיו דלבדובה 3 וקנדריק פרקינס, ששיחק שתי דקות בהופעת הבכורה שלו, קלע שתי נקודות. את דטרויט הובילו ג'קסון עם כמעט טריפל דאבל (22 נקודות, 9 אסיסטים, 8 ריבאונדים), קולדוול פופ, שקלע 21 ואנדרה דראמונד שסיים עם 17 ו-10 ריבאונדים. גרג מונרו הוסיף 12 ו-14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully