וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: הגלישה של לואיס סוארס

קריאת המשחק, ההסתננות בין הבלמים והחוש להבקעת שערים. לואיס סוארס חזר לאנגליה בגדול, והשער השני שלו עשה את ההבדל בניצחונה של ברצלונה על מנצ'סטר סיטי, במיוחד ביום בו מסי לא פגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מסתבר שלואיס סוארס היה צריך להרחיק עד ברצלונה, כדי לחזור לאנגליה ולהבקיע לראשונה באצטדיונה של מנצ'סטר סיטי. אקס ליברפול, מי שהיה מלך שערי הפרמיירליג בעונה שעברה ורק לאחרונה החל להיכנס לעניינים בברצלונה, שב לממלכה כמו מלך וסחף את הבלאוגרנה לניצחון חוץ 1:2 שמעניק לה מקדמה משמעותית לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות.

סוארס קיבל מתנה מהבלם הבלגי וינסנט קומפני והעלה את ברצלונה ליתרון כבר בדקה ה-16. 14 דקות אחר כך הוא נזקק אך ורק למיקום המצוין שלו ולחוש להבקעת שערים.

חלוץ הרכש של ברצלונה ביצע תנועה לעומק הרחבה כאשר הכדור היה ברגליו של איבן ראקיטיץ', אך לא קיבל מסירה. ההתקפה נמשכה, בינתיים סוארס שיפר מיקום וכשהמגן ג'ורדי אלבה העביר את מסירת הרוחב שלו מצד שמאל, החלוץ האורוגוואי הסתנן בין שני הבלמים של מנצ'סטר סיטי וגלש כדי להקדים את מרטין דמיצ'ליס ולשלוח מארבעה מטרים כדור מדויק לקורה ופנימה. לאחר מכן הוא גם התפנה להשתיק את האוהדים המקומיים.

זה לואיס סוארס לו ברצלונה חיכתה. חלוץ מהטופ העולמי, שועל רחבות, שיודע להתעלות במשחקים החשובים. והפעם הוא עשה את זה עוד ביום בו הכוכב הגדול ליאונל מסי מחטיא מהנקודה הלבנה. הניצחון הזה רשום על שמו של סוארס. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully