וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דרבי קאונטי עצרה את לוזון ובן חיים, ניצחון לכיאל

אחרי שני ניצחונות רצופים, המאמן הישראלי וצ'רלטון הפסידו 2:0 למוליכת ליגת המשנה. 90 דקות לבן חיים. כיאל (73 דקות) היה מעורב בשער השני של ברייטון ב-0:2 הביתי על לידס יונייטד

גיא לוזון מאמן צ'רלטון לפני סטיב מקלארן מאמן דרבי קאונטי. GettyImages
סטיב מקלארן היה גדול עליו. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון, טל בן חיים וצ'רלטון נעצרו הערב (שלישי) אחרי שני ניצחונות חלקים של 0:3, כאשר הפסידו 2:0 במגרשה של דרבי קאונטי, מוליכת ליגת המשנה באנגליה. בן חיים וחבריו להגנה הוציאו כדור ראשון מהרשת כבר בדקה התשיעית, אחרי שדארן בנט בישל לג'ף הנדריקס. בדקה ה-17 כבשה דרבי פעם נוספת, מרגלי ג'סי לינגארד המושאל ממנצ'סטר יונייטד. גם הרכש הטרי אלו דיארה, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, לא סייע ללוזון לחזור למשחק ולהימנע מהפסד. צ'רלטון במקום ה-16, שמונה נקודות מעל הקו האדום.

בירם כיאל הציג יכולת מצוינת והיה מעורב בשער השני של ברייטון, שניצחה 0:2 את לידס, השיגה שש נקודות תוך שלושה ימים וברחה עוד קצת מהתחתית. סאם באלדוק כבש את הראשון בדקה ה-26, כשבדקה ה-63 כיאל הקפיץ כדור לעבר השער, השוער הדף לעבר איניגו קלדרון שכבש שער מקרי. הקשר הישראלי סיכן את השער וסיפק מסירות טובות לחלוצים, לפני שהוחלף בדקה ה-73. ברייטון במקום ה-18 עם 37 נקודות, שש מעל הקו האדום.

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג עם איניגו קלדרון. GettyImages
הצטיין. בירם כיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully