וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה וקרית אתא מעדו, קרית גת בפסגה

המוליכה גירדה 81:84 ביתי על רמת השרון מהתחתית. סל ניצחון לקזרנובסקי ב-83:85 המפתיע של גליל עליון בנתניה, 33 לורנון טיל ב-77:82 של כפר סבא על קרית אתא

שחקן מכבי אשדוד אלעד הופמן. ניב אהרונסון
בא בזמן. אלעד הופמן/ניב אהרונסון

שישה משחקים שוחקו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-19 בליגה הלאומית בכדורסל, ובסיומם מכבי קרית גת נותרה בפסגה. הקבוצה מהדרום שרדה מותחן, ניצחה את רמת השרון 81:84, וניצלה הפסדים של ברק נתניה וקרית אתא.

seperator

מכבי קרית גת - א.ס רמת השרון 81:84

הסתבכות מפתיעה של המוליכה מול היריבה מהתחתית, שבמזל רב הסתיים עם וי נוסף. הדרומיים כבר הוליכו בבטחה בפער של תשע נקודות כשנותרו שלוש דקות בלבד לבאזר, אך קורי קאר ורז זהביאן במהלכים גדולים החזירו את רמת השרון למשחק. חמש שניות לסיום רמת השרון צימקה לנקודה בלבד, אך אלעד הופמן שמר על קור רוח, דייק ארבע פעמים רצופות מהקו והבטיח ניצחון חשוב לקרית גת, שהתברר בדיעבד כניצחון. גל איתן ואלעד הופמן בלטו עם 16 נקודות כל אחד. תמיר בלאט רשם משחק חלש יחסית וסיים עם שלוש נקודות בלבד.

ברק נתניה - הפועל גליל עליון 85:83

הפסד מפתיע של נתניה, ששוב מאבדת גובה במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף העליון. רבע שלישי נהדר של הצפוניים עם 25:32 פתח עבורם פער מבטיח, אבל ברנדון בראון ופול מארגיני החזירו את נתניה לעניינים. בראון עם סל ענק השווה ל-83:83 14 שניות לסיום, אך אנטון קזרנובסקי במהלך קלאץ' גדול עוד יותר ענה בג'אמפ שוט מדויק מהצד השני. מארגיני עוד הספיק להחטיא בשניית הסיום. קזרנובסקי סיים עם 16 נקודות, רון סבג בלט אף הוא עם 17 ושישה אסיסטים. ברנדון בראון להט בצד השני עם 29 נקודות ו-22 ריבאונדים שלא הועילו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רון סבג שחקן נבחרת הנוער בכדורסל. ברני ארדוב
ניצחון חוץ מפתיע. סבג/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - אליצור קרית אתא 77:82

גם הקבוצה החזקה של שרון אברהמי לא יכלה להתעלות החד פעמית של ורנון טיל מכפר סבא, שסיים עם 33 נקודות אדירות וניצח על הרבע האחרון הנהדר של כפר סבא, שהסתיים ב-12:25 לטובתה. גיא דותן בלט עם 13 וחמישה אסיסטים אצל קרית אתא, אך לא יכול היה לעצור את טיל בצד השני. איתן רוטנברג הוסיף 10 למנצחת.

הפועל עפולה - אליצור יבנה 86:97

בעקבות ההפסדים של נתניה וקרית אתא הפערים מהמקומות הראשונים הצטמצמו, ועפולה ניצלה זאת כדי להתקרב עוד קצת לפסגה, עם עוד משחק נהדר של צמד הזרים של דיוויד לאבו ושאנון שורטר. לאבו סיים עם 29, שורטר סייע לו עם 22, וגם יכולת טובה של הישראלים נאור שרון (18 נקודות ושישה אסיסטים) ואיגור מאויר (17 נקודות) לא מנעה מיבנה הפסד די צפוי.

תוצאות נוספות:

אליצור רמלה - הפועל מגדל העמק 110:93

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן 97:89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully