וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד השחייה נעם צבי החליט לסיים את תפקידו

אחרי שנדרש על ידי משרד התרבות והספורט לספק הבהרות בנוגע לקשריו עם האגודות בירושלים, יו"ר האיגוד פרש וטען: "קיימת תופעה בה גורמים מסוימים מתקשים לעכל את הצלחתנו, ושולחים מכתבים בטענות שונות"

נועם צבי יו"ר איגוד השחיה. קובי אליהו
פרש. נועם צבי/קובי אליהו

יום לאחר שנדרש על ידי משרד התרבות והספורט לספק הבהרות בנוגע לקשר שלו עם אגודות השחייה, ובמיוחד אלו מירושלים, יו"ר איגוד השחייה נעם צבי החליט לסיים את תפקידו. צבי התפטר מהתפקיד אותו מילא במשך 13 שנים וזאת בנוסף ל-9 שנים שכהן יו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד.

בתקופה זו הגיעה השחייה הישראלית לשיאיה הגדולים ביותר כולל 3 הופעות בגמרים אולימפיים ו-5 מדליות באליפות אירופה אחת ובהן הזהב הבלתי נשכח של יונתן קופלב (אליפות אירופה 2012). השנה צפוי איגוד השחייה לארח את אליפות אירופה בחודש דצמבר 2015, אירוע שמדינות רבות באירופה נאבקו לארח.

נעם צבי הסביר את החלטתו: "קיימת תופעה בתוך הענף בה גורמים מסוימים מתקשים לעכל את הצלחת השחייה הישראלית, ושולחים מכתבים בהם טענות שונות למגוון גורמים. בשורה התחתונה, דווקא בשנה בה אנו מארחים את אליפות אירופה, אירוע הספורט הגדול שהיה בישראל אי פעם, השחייה הישראלית נאלצת להתמודד עם מכתבים שמטרתם פגיעה אישית בי ובממלאי תפקידים אחרים, ויוצא שהשחייה הישראלית כולה נפגעת. אני ממלא את תפקידי בהתנדבות עשרות שנים והכל למען השחייה הישראלית ולכן איני מתכוון להישאר בתפקיד אם זה כרוך בפגיעה בי או בפגיעה בשחייה הישראלית.

בנוסף, בתקופה הקרובה אדרש לקבל על עצמי עבודה נוספת דבר שבסיטואציה מסוימת עלול להביא למצב של ניגוד עניינים. במצב בו עלי לבחור בין התנדבות שלאחריה טענות של ניגוד עניינים לבין פרנסה למשפחתי, אני מפנה את מקומי. עדיין יש לזכור שלמעלה ממחצית חברי הנהלת איגוד השחייה הם ראשי אגודות, כפי שבאיגודים וההתאחדויות אחרות חברים בעלי קבוצות וראשי מועדונים.

מקבילים שלי באירופה, כמו בפורטוגל למשל, מקבלים שכר מלא ויכולים להתפנות לחלוטין לעבודתם באיגוד השחייה. סברתי תחילה שיהיה נכון לסיים את הקדנציה אולם מהשיקולים שציינתי החלטתי לפנות את מקומי לאחר 22 שנות עשייה התנדבותית. פניתי למנהל הספורט לסייע ככל האפשר לאיגוד השחייה לקבל ניהול תקין בהקדם האפשרי ובכך לאפשר את מימוש מלוא התוכניות לשנה זו. התוכניות הן בתקציב שיא של 16.6 מיליון ¤ ובכלל זה אליפות אירופה שתערך בישראל בדצמבר 2015.".

  • עוד באותו נושא:
  • נעם צבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully