וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הדרבי בין סמפדוריה לגנואה הסתיים ב-1:1

יאגו פאלקה העלה את גנואה ליתרון בדרבי דלה לנטרנה בדקה ה-17, אבל סמפ איזנה בחלוף שתי דקות אחרי שאדר ניצל טעות קשה של רונקאגליה. שתי הקבוצות עם 36 נקודות במקומות 6-7

סמואל אטו שחקן סמפדוריה. GettyImages
פציעה מנעה ממנו לחוות את הדרבי. סמואל אטו/GettyImages

שלושה ימים אחרי שנדחה בגלל מזג האוויר, הדרבי דלה לנטרנה בין סמפדוריה לגנואה נערך הערב (שלישי) במראסי והסתיים ב-1:1 שהותיר את שתי הקבוצות דבוקות זו לזו עם 36 נקודות במקומות השישי (גנואה) והשביעי (סמפדוריה). סמואל אטו הפצוע לא שיחק וראה את קבוצתו סופרת משחק חמישי ללא ניצחון.

הדרבי הטעון קיבל קצב בדקה ה-17, כאשר אמבאיי ניאנג העביר כדור רוחב מימין והספרדי יאגו פאלקה כבש מקרוב את השישי שלו העונה. אלא שפחות משתי דקות אחר כך הגיע השוויון של סמפדוריה. פקונדו רונקאגליה הארגנטינאי חלם ואיבד כדור לאדר, שפרץ מצד שמאל ושלח כדור מדויק לפינה הרחוקה של מתיאה פרין. השמיני העונה של הברזילאי בליגה.

למרות הפתיחה הנפלאה במראסי, הדרבי לא הניב שערים נוספים. גנואה הגיעה לעוד שתי הזדמנויות במחצית השנייה, אך נעצרה אצל אמיליאנו ויויאנו, כשמנגד פדרו אוביאנג פספס מצב של אחד-על-אחד מול פרין בדקה ה-85. בתוספת הזמן יכלה גנואה להשיג הכרעה, אך הנגיחה של יוראי קוצקה פגעה במשקוף והשוער ויויאנו הציל את הריבאונד. אין הכרעה.

יאגו פאלקה שחקן גנואה. GettyImages
שער היתרון החזיק מעמד בקושי שתי דקות. יאגו פאלקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully