וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי עלו לסיבוב השני

אלוף אוסטרליה חזר לראשונה מאז הזכייה לסבב עם 4:6, 4:6 על פוספיסיל (63 בעולם). מארי ניצח 4:6, 5:7 את ז'יל מולר. גם ברדיך ניצח, 6:7 (2), 4:6 את שארדי והוא רחוק ניצחון אחד מ-500 בקריירה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
חזרה טובה לסבב. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' פתח את טורניר דובאי מסבב ה-ATP 500 בצורה מוצלחת. המדורג מספר אחת בעולם, שזכה בתחילת השנה באליפות אוסטרליה, ניצח הערב (שלישי) 4:6, 4:6 את ואשק פוספיסיל הקנדי, המדורג 63 בעולם. לסרבי זה היה ניצחון שלישי בשלושה משחקים מול פוספיסיל ושיפר את המאזן שלו דובאי ל-4:31. לנולה זה היה המשחק הראשון מאז אותו גמר מול אנדי מארי במלבורן והוא שואף לזכות בטורניר דובאי בפעם החמישית, כשעשה את זה בעבר בין 2009-11 וב-2013.

"אני עדיין מחפש את הקצב שלי על המגרש", אמר דג'וקוביץ' בסיום, "אבל הצלחתי להישאר חזק מבחינה מנטאלית, הייתי סבלני, וידעתי שככל שהראלי יתארך זה נותן לי סיכוי גדול יותר לזכות בו. הוא שחקן מצוין, אגרסיבי, הולך על המכות שלו, אבל אני שמח שניצחתי".

מוקדם יותר, גם אנדי מארי עלה לסיבוב השני בטורניר דובאי מסבב ה-ATP 500. הבריטי, פינליסט אליפות אוסטרליה הפתוחה, ניצח 4:6, 5:7 את ז'יל מולר מלוקסמבורג (35 בעולם), שבעצמו נמצא בכושר מצוין והפסיד בשמינית הגמר במלבורן לנובאק דג'וקוביץ'. מארי נזקק לשעה ועוד 45 דקות, בהן שבר את ההגשות המצוינות של מולר שלוש פעמים.

"אני חושב שבסוף שתי המערכות לא הגשתי טוב כל כך", אמר מארי שישחק בסיבוב הבא מול ז'ואאו סוזה מפורטוגל, "אבל פרט לכך, לא נתתי לו יותר מדי הזדמנויות. הייתי חסר מזל בסוף המערכה השנייה, והוא הצליח לנצח שתי נקודות בעזרת הרשת. למרות זאת, הצלחתי להגיב מצוין ואני חושב שהיה משחק ברמה גבוהה".

תומאש ברדיך, שהגיע לחצי הגמר במלבורן בו הפסיד למארי, עלה גם הוא לסיבוב השני כשרשם את הניצחון ה-499 בקריירה שלו, עם 6:7 (2), 4:6 על ז'רמי שארדי הצרפתי. בסך הכל, ברדיך עומד עכשיו על מאזן של 3:14 מתחילת השנה, כולל הגעה לגמר בדוחא וברוטרדם ואותו חצי גמר באוסטרליה. רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי ניצח את דומיניק תים האוסטרי 3:6, 3:6.

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
ניצחון חלק. מארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully