וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י אר סמית פורח בקליבלנד: "הקרדיט מגיע למאמנים ולחברים"

השחקן "הבעייתי" של ניו יורק מציג יכולת מצוינת בקליבלנד: "אנחנו אסירי תודה. אליפות? יש לנו את מה שנדרש". גם הפרשנים מחמיאים לסמית': "הוא רוצה לנצח, ופורח"

ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. AP
הלהיט החדש. בלאט/AP

ג'יי אר סמית' ממשיך לסחוט מחמאות בקליבלנד. השחקן שתויג כ"בעייתי" בניו יורק פורח מאז שהגיע לקאבס, והוא חלק חשוב בשיפור העקבי של הקבוצה של דיוויד בלאט. סמית' מעמיד ממוצעים של 13 נקודות, 3.0 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בקליבלנד, שניצחה ב-16 מ-18 משחקיה האחרונים.

"הקרדיט מגיע למאמנים ולחבריי לקבוצה", אמר סמית', "הם הפכו את זה לקל מאוד עבורי להשתלב ולהיות מי שאני. הם מקבלים את מי שאני ואת שאמפרט, וגם את טימופיי. אנחנו אסירי תודה, ורק רוצים לעלות למגרש ולתת תפוקה". כזכור, סמית' ואימן שאמפרט הגיעו לקליבלנד מניו יורק, בחלק מעסקה ששלחה לאוקלהומה סיטי את דיון ווייטרס.

"יש לו חוכמת משחק גבוהה מאוד", החמיא לסמית' מאמן הלייקרס ביירון סקוט, בעבר מאמן הקאבס, "הוא רוצה לנצח, הוא רוצה להשתלב, אני רואה איך הוא פורח בקבוצה שלו. הוא משחק מצוין".

סקוט נזכר איך אימן את סמית' כשהיה בן 18 בהורנטס, והשניים רבו לא מעט. "כמה שנים אחרי זה הוא חזר אליי והודה בפניי 'אתה צדקת'. ניסיתי לעשות ממנו שחקן כדורסל". הפרשן ושחקן העבר רג'י מילר טוען שסמית' הוא מה שקליבלנד הייתה צריכה - קלע של קץ' אנד שוט. "דיון וויטרס לא עשה את זה עבורם, בעוד זאת המומחיות של סמית'", אמר מילר.

סמית' מביע אמון בסיכוייה של קליבלנד ללכת רחוק, וטוען ש"יש לנו סגל מצוין, יש לנו עומק בכל עמדה. אליפות? ברור, אני מאמין שיש לנו מספיק".

* קליבלנד תשחק הלילה בלי הפורוורד שון מריון, שלא נסע עם חבריו לדטריוט. מריון, 36, שטען שיפרוש בסיום העונה, יעבור בדיקת MRI בירך הפגועה שלו. מריון מעמיד העונה ממוצעים של 4.9 נקודות ב-20 דקות - הכי נמוך בקריירה. הוא איבד את מקומו בחמישייה מאז שהצטרפו שאמפרט וסמית', אך עדיין זוכה למחמאות והערכה מבלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully